![]() |
Hoeveel zakgeld krijg jij?
Hallo,
ik vroeg mij af hoeveel zakgeld jongeren ongeveer gemiddeld krijgen per maand of per week ik ongeveer 20€ per maand incl. gsm-abonnement:cool: grtjs |
Ik kreeg altijd 10euro per week , tegenwoordig krijg ik mijn kinderbijslag volledig waar mijn abonnement van af word getrokken. Hiermee moet ik zien door te komen. Kleding , bioscoop , uitgaan alles.
gelukkig heb ik een baantje bij de AH dus ik kom er altijd redelijk mee door |
Ik krijg 15 euro per maand maar ik moet voor de rest bijna alles zelf betalen, abonnement, mobieltjes enz.. alleen kleren soms niet
|
Ik krijg €20 per maand maar moet mijn gsm abbonoment en kleding niet betalen.
Maar ik heb maanden dat het veel te weinig is en maanden dat ik veel over heb. |
Eigenlijk worden de dingen die je sowieso nodig hebt al voor je betaald , Wesel.
voor die 20 euro kun je zelf kijken wat je ermee gaat doen , het moeilijke is dat je wel bepaalde dingen moet wegstrepen omdat je het geld er niet voor hebt. |
5 euro per week, moet ook zelf gsm abonnement betalen, kleding niet. Ik heb dus niet veel geld, maar op de een of andere manier geef ik vaak meer geld uit dan mensen die meer hebben :O
|
10eur. per week, maar eigenlijk hoef ik er zelf (bijna) niets voor te betalen...
|
Denk dat alles gemiddeld toch wel hetzelfde bij iedereen is als ik het zo bekijk.
|
15, maar hoef geen mobiel te betalen :D
|
mijn ouders zijn gescheiden en van beiden krijg ik 20 euro per maand, dus 40 in totaal
daar betaal ik kado's van, nagellak, en rest. maar kleding krijg ik gwn. hoef geen kleedgeld. maar ik geef meestal 10 euro aan een goed doel zoals: bont voor dieren, artsen zonder grenzen. of ik koop spullen voor mensen die bij de voedselbank komen enzo. dan koop ik wat leuks voor die kinderen die bijna geen speelgoed dan hebben. |
Citaat:
|
Bedankt allemaal voor jullie meningen en reacties :)
Ik denk dat ik wel goed zit, want kleren moet ik niet betalen en een keer naar de cinema gaan enzo ook niet ;) |
Citaat:
(Ben nog maar 14 en weet daar dus niet echt iets van.. *O*) |
Citaat:
|
Fantastisch, die €10 aan donaties!
Zelf krijg ik niet een consequent bedrag als "zakgeld", maar gewoon geld wanneer ik dit nodig heb/wil. |
Krijgt alleen zakgeld op me verjaardag, kerstdagen en met de kerstkaartjes. :) en werkt voor me geld!
|
Ik kreeg €100,- per maand, maar daar moest ik dan ook alles van betalen (behalve lenzen/bril en schoolspullen).
Tegenwoordig werk ik fulltime, dus dat tel ik maar niet mee. :o |
Ik kreeg 20 euro per maand en daar moest ik alles mee betalen. Dus ging ik maar werken.
Toen ik ging werken ging de geldkraan trouwens helemaal dicht, dus ook geen zakgeld meer. |
Citaat:
|
Ik krijg zakgeld van mijn ouders, ca 10 euro
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |