![]() |
Wie is Saai? #1589
hmm?
|
ik niet :D
|
Citaat:
Citaat:
|
LOL
|
Citaat:
|
rafiki is aardig , hij schijnt ook een goede kunstenaar te zijn. In zijn boomhuis maakt die foto's van simba.
|
Hihi :D ik ging net voor Joris een sprookje voorlezen :D
|
Citaat:
|
in de bananenrepubliek van de afrikaanse Savanne kon Mufasa het voedel niet eerlijk verdelen. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vocaroo (Y) Jeroen ging een sprookje voorlezen, maar een sprookje wat ik graag wou horen, terwijl Joris een andere had uitgezocht, dus toen ging ik die voorlezen :cool:
|
Een retweet:
Mensen uit Utrecht, kan ik in de bieb studeren zonder dat ik lid ben? Weet iemand dat? En is er dan een internetverbinding? En eventueel ook computers die ik kan gebruiken? En hoe zit dat in de UB? Moet je daar een collegekaart voor hebben? |
Sorry :( ik weet het niet!
Maar ik ga wel slapen, dus weltrusten! |
Welterusten apaat!
|
Mijn ratjes zijn eindelijk rustig, ze hebben pizza :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
waarom hebben zoveel mannen een obsessie met kontseks?
|
Hoera, Ekdom in de nacht is er weer (y) nachtploeg, waar zijt gij?
|
Hoi.
|
Mogguh.
|
Good meuning.
|
How goes?
|
'mwoah'.
|
Heuj.
|
Hee Kauwtje!
|
Hallo Trimm!
Hoe is het met jou? :o + Ik heb een awesome tip voor je: De serie Misfits <3 |
Ja, gaat wel. Al is mijn stemming ergens vannacht van 'yay' naar 'bleh' gegaan. (don't ask)
En Misfits ken ik wel, al heb ik eigenlijk alleen aflevering 1 gezien. Ik kom er steeds maar niet aan toe om meer te kijken, want er zijn al zoveel andere toffe dingen. :( |
Bijna aflossing en /leest
|
Citaat:
|
hmm, nou ja, ik ben wel student aan de HU, maar ik sta niet officieel ingeschreven. Ik heb geen zin om daar eerst moeilijk te moeten gaan doen. Ik ga wel bij de bieb in de stad kijken en anders moet ik mezelf thuis gewoon aan het werk zetten en me maar gewoon niet laten afleiden!
|
Vragen kan altijd. :)
|
Ja maar dan moet ik toch eerst daarheen en dat is te veel moeite als de kans bestaat dat het niet kan.
|
Ja of bellen, maar wat bellen betreft ben ik een scheitluis :o
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Goeiemorgen!
|
Meh. Alle uu-sites liggen plat momenteel, dus ik kan mijn wachtwoord nu niet wijzigen. Wanneer heb je het nodig?
|
Nou, de winter begint, geloof ik. Aardig wat sneeuw buiten. Goed moment om terug naar Nederland te gaan!
|
Let it snow in NL!
|
Ik wil ook sneeuw :(
|
Vader van een van mijn beste vriendinnen heeft kanker, fack fack fack.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misfits <3
Derde seizoen vind ik wel minder. |
Ik moet nog naar de bieb enzo, maar het regent steeds en af en toe superhard. Zal ik met de bus gaan?
|
Hier regent het niet (':
|
Ja. Regen is niet fijn!
|
Zijn de bussen bij jullie ook al zo duur geworden??:S
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |