![]() |
levertijden H&M (online)
Hallo,
Ik heb afgelopen week 3 paar schoenen bij de h&m besteld (online).2 van de 3 komen binnen 2 weken. De andere stond in de 6-10 feb geen probleem. Maar nu staat bij de 3e schoen dat hij word geleverd in de week 16-20 april. Is dit normaal?? |
Contact opnemen met H&M klantenservice, hier kunnen wij weinig over zeggen.
|
Ik heb contact opgenomen, Maar nu staat er 5 min geleden dat het weer 6-10 feb word gelevert.
We zullen het zien. |
Ik had een vest besteld, kwam met 2 weken binnen. daarna werd die ineens vetraagd naar mei. Klopt dus géén zak van , heb ook meteen alles geannuleerd.
|
Heeft te maken met of het op voorraad is.
|
Ze geven bijvoorbeeld een levertijd van 9 dagen aan en het is op voorraad. Vervolgens is het vertraagd naar 3 maand ..
|
H&M webshop is heel slecht met die rare levertijden ja...
|
Ik heb zelf nog geen problemen gehad met hun levertijden. Had een broek besteld ( op voorraad) en was in 6 dagen binnen.
|
jullie moeten gewoon ouderwets gaan winkelen met ze allen ;)
|
Precies lekker winkelen, dan zie je alles ook veel beter, kan je het aanraken en passen:y
|
Wat zijn jullie toch weer lekker ouderwets.
|
Citaat:
Misschien is het ook voor sommige mensen moeilijk om hun maat te vinden in de winkel en daarnaast zijn sommige artikelen ALLEEN op de site verkrijgbaar.;) |
ik heb een keer wat bestelt en het duurde serieus 2 weken, en ik kreeg zelfs een verkeerd pakketje, echt dom.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |