![]() |
Liev ende sagt/saai egeltje#1590
Zo.
Gebruikersnaam Berichten Apate 71 Aldan 65 Trimm Trabb 34 Martiño 31 Bureaustoel 28 Sarah 26 Lentekriebel 22 Chick Rock 22 *Miekje* 22 Carn 20 Geel 15 Rationeel 12 Noedelhap 12 Quis 2.0 12 Lusi 10 fizzle-fluffy 9 Little Phoebe 9 Pierrot 8 mijamoto 8 Stefenootje 7 Mc Kauw 7 Luud 6 Chicka Little 6 Uomi 5 Schrödinger 4 Havock 4 mollerator 4 Pippeloen 3 Gnork 3 Elmp 3 Freyja 2 TerrenceD99 2 Sabir 2 Uice 2 Strobe! 1 Commendatore 1 Dingaantouwtje 1 Paranoide 1 Panopticon 1 |
<3
|
in de winter egeltjes hmm.......
|
Uit de vriezer?
|
nee vers uit een holletje.
vet zielig wel. |
Wij woonden eerst ergens anders en toen hadden - 'hadden' - we een egel, Engelbert. Ik weet niet meer wie die naam verzonnen heeft. Het klinkt als mijn broertje, maar die was toen nog maar heel klein, dus misschien mijn moeder. We maakten een huis voor hem en hij werd heus tam - we voerden hem enzo. Maar na een halfjaartje bleek Engelbert een Engelbertha, toen had ze jonge egeltjes, die liepen in een sliertje achter haar aan in de zomer. Desondanks bleef Engelbert Engelbert.
|
Citaat:
|
oei, volgens mij ben ik weer een beetje een forum ruzie aan het creeeren.
|
Citaat:
|
Ach welnee kindje, forumers ruziën niet, die discussiëren.
|
oke dan heb ik een creatief meningsverschil gehad.
|
Daar leer je van!
|
dat wel, sommige mensen kunnen er schijnbaar niet tegen als je iets recht in hun gezicht zegt en direct bent.
|
Tijd voor een stukje chocolade-amarettotaart
|
lekker
|
Domme mensen in de rij, met hun KAR VOL BOODSCHAPPEN waardoor het een uur duurt voordat ze klaar zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit verhaal doet me heel erg denken aan het boek 'Lena Lijstje', oh wat een geweldig boek vond ik dat vroeger. En daar kreeg Lena een uitlaathondje en die heette Bertje, maar eigenlijk toch niet, of zoiets. Dus daar deed Engelbert me even aan denken. |
Citaat:
|
He elmer vertel even wat meer over je neefje/nichtje? Heet het kind Rebel? Of Reefje? Of Aussie? Of Cavalli? Of was je /care weer zo groot dat je dat niet weet?
haha je ouders opa en oma :cool: |
Oh :D ik sta helemaal bovenaan. Het is duidelijk tentamentijd :D
|
Ik hoef alleen nog maar mijn verslag in elkaar te zetten en er plaatjes bij te zoeken, maar ik heb echt. Geen. Zin. Meer.
|
Kom op Miekje! Je kunt het (Y)
|
Het lijkt wel of heel DK overloopt naar Onzin of de echte wereld. -o-
|
Yeh, mijn infiltratie is geslaagd :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja! Vind je hem leuk?
|
Ik moet er een beetje aan wennen, maar volgens mij vind ik hem wel leuk ja!
|
Dan zal ik een beetje meer posten, dan wen je er vanzelf aan :y
|
http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buite...vierling.dhtml
Pff, je zal als broertje maar ineens víer zusjes hebben. Arme, arme jongen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En een eeneiïge vierling lijkt me supergaaf. :cool: |
Citaat:
|
Mijn leraar economie heeft voor de vakantie ergens gezegd dat hij óf dinsdag óf woensdag ging staken. Maar ik weet niet meer wat het was en ik heb morgen het eerste uur economie en er staat nergens dat hij er niets. Maar ik wil ook niet op school zijn als hij er tóch niet is. Wel gaan of niet gaan?
|
We blijven jou hoor Uomi! :cool:;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik was te laat. :(
|
Citaat:
|
Wat heeft die Tabatha van Salon Takeover een ontzettend raar hoofd.
|
Veel haarlak ingeademd?
|
Mogelijk.
|
Maar als je Tabatha heet kan je al niet meer echt mooi zijn.
|
Ik vind het ook wel een beetje kindermishandeling om je dochter zo te noemen.
|
Citaat:
Het kan erger! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |