![]() |
Waar moest jij vandaag nou weer om lachen?! #Duizend+2
Oh, oke, nu snap ik die mix-ups. Ik wist wel dat dat Han Solo niet was, maar ik wist niet meer van wie die uitspraak was (want hallo, wie kijkt er nou Star Trek?) en die gast ernaast herkende ik al helemaal niet, dus de grap ging aan me voorbij.
Maar ze zijn wel grappig, vooruit! |
Ik vind dat er heel soms wel eens leuke mensen bij The Roast zijn, hoor. Patrice O'Neal heeft een keer meegedaan.
|
|
:d huh
|
|
Citaat:
|
Beezow Doo-Doo Zopittybop-Bop-Bop opgepakt
Laatste update: 9 januari 2012 14:35 info .MADISON - De arrestatie van een 30-jarige Amerikaan is in de hele wereld in het nieuws. Foto: AFP Niet omdat hij iets bijzonders heeft gedaan (hij wordt verdacht van drugsgebruik en van het dragen van een wapen), maar om zijn bijzondere naam: Beezow Doo-Doo Zopittybop-Bop-Bop. Dat meldden Amerikaanse media. De man werd opgepakt in Madison in de staat Wisconsin, na klachten van omwonenden over overlast. Hij heette voorheen Jeffrey Drew Wilschke, maar veranderde zijn naam in oktober. Volgens zijn Facebookpagina is Zopittybop-Bop-Bop nog single en houdt hij van eten, staan, lopen, denken en diamanten. |
Wikipedia is grappig: "In de meeste gevallen van overgewicht die voor de gezondheid schadelijk zijn, kunnen zowel de arts als de patiënt al "op het oog" zien dat een persoon lijdt aan zwaarlijvigheid."
|
|
|
|
Ik berichtte op facebook het volgende:
"Er ligt opeens een hele grote kei in de Keistraat. Coincidence? I think not." Dat leverde de volgende reacties op: "Must... resist.... temp... ta... tion... TOO... great: Keitoevallig!" "Some jokes are just rock solid." |
Geen idee eigenlijk. Is dat erg?
|
Citaat:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...03266008_n.jpg |
:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom staat daar 'Blade Runner' en niet 'Rick Deckard'? :mad: |
|
|
:D
Ik moest lachen om de oude hometown in het nieuws :( |
Ik moet altijd smakelijk lachen om mensen die bans voor zichzelf aan vragen. Slappelingen :D
|
|
|
|
|
Earl, do you think she's a hooker?
I don't like to judge a book by its cover, but if she were a book, she would be the kind of book other books pay to have sex with. |
Om de weervrouw op rtl4. Ze maakte zojuist de opmerking: 'Daar vriest het al op neushoogte.' :D:D:D
|
|
Twee kassameisjes in de Albert Heijn:
1: "Heb je het door de helft gedaan?'' 2: ''Ja, het was 5,50 en nu is het 2,25.'' 1: ''2,25 is niet de helft van 5,50.'' 2: ''Natuurlijk wel!'' 1: ''Hoeveel is 2,25 plus 2,25?'' 2: ''5,50!'' 1: ''Nee, dat is 4,50!'' 2: ''Whoah, serieus?'' Vooral dat laatste vond ik goed. Dat je in de snelheid van het leven een rekenfout maakt, dat begrijp ik nog wel, maar dat je als iemand je het goede antwoord geeft, reageert alsof ze je een obscuur feit vertellen, dat ging mij te ver. |
Citaat:
Maargoed, dat ze dan zo raar reageert is weer een beetje apart |
Citaat:
|
Het is pas écht smullen met Nieuwe Kassakutjes wanneer ze al op de "afreken"-knop heeft gedrukt en je naderhand begint "Oh, ik heb er wel €1,45 bij hoor!" (y)
|
|
December 2011 stond ik in een supermarkt en rekende een jochie voor me bier af, het kassameisje (jaar of 17) vroeg om id en zag 1996 staan. Ze keek mij aan voor hulp. Ik zei: dan word je dus in 2012 pas 16. Toen ze dat doorhad ging ze het jochie even opvoeden :cool: 'waarom lieg je dan?'.
|
Citaat:
|
Oh, en om deze reactie moest ik ook wel even glimlachen.
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh en dit:
Citaat:
|
Citaat:
|
De rekenfout is ook het probleem niet, maar de 'whoah, serieus?' aan het einde; alsof je dat zelf niet kan controleren.
|
Citaat:
|
Het is een rekensommetje dat gewoon geen alarm laat afgaan :o
|
Gouwe ouwe Ivo :D
"Het is uit. BASTA!" "He, jij daar! Ja, juist jij!" "De regels zijn klip en klaar, maar dát ben je van mij gewend" "Met man of macht..." |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
"sopa is like a plan to prevent teen pregnancies that includes filling penises with cement"
|
Een grapke van mijn docent Engels:
'Why is six afraid of seven?' '??' ''Cause seven eight nine.' :D:D:D
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |