![]() |
Hulp nodig bij alle mogelijke vakken
Hoi hier ben ik weer, en ja ik ben lastig...
maarja nu ik hier toch ben... uhm ik vroeg me eigenlijk af... wat voor verschillende stof behandel je bij de volgende vakken? bij: nederlands engels duits frans chinees wiskude (algabra scheikunde economie maatschappij leer. Ik zoek namelijk zoveel mogelijk stof, zodat ik ze kan leren. in verband met het voorbereiden voor de hoger beroeps onderwijs. wat ik zoek is bijvoorbeeld bij nederlands: grammatica ontleden contextzinnen spreekwoorden spelling woordenschat stijl voorbeeld 2: Grammatica 1. Zinsdelen: De persoonsvorm Het werkwoordelijk en naamwoordelijk gezegde Het onderwerp Het lijdend voorwerp Het meewerkend voorwerp Het voorzetselvoorwerp De bijwoordelijke bepaling De bepaling van gesteldheid 2. Zinsdeelstukken: De bijvoeglijke en bijwoordelijke bepaling 3. De samengestelde zin 4. Lijdende en bedrijvende vorm 5. De tijden van het gezegde 6. Gebiedende wijs 7. Verwijswoorden 8. Woordsoorten: werkwoorden lidwoorden zelfstandige naamwoorden bijvoeglijke naamwoorden telwoorden voorzetsels bijwoorden voegwoorden voornaamwoorden tussenwerpsels Woordbenoeming 1. Werkwoorden 1 zelfstandige werkwoorden, hulpwerkwoorden en koppelwerkwoorden 4. Oefening lidwoorden 5. Bepaalde lidwoorden Oefening de of het? 7. Naamwoorden en lidwoorden Zelfstandige naamwoorden, bijvoeglijke naamwoorden, bepaalde en onbepaalde lidwoorden 8. Persoonlijke, bezittelijke of wederkerende voornaamwoord? 9. Persoonlijk, wederkerend of wederkerig voornaamwoord? 10. Vragend voornaamwoord of bijwoord? 11. Persoonlijk of bezittelijk voornaamwoord? / 12. Oefening werkwoord of zelfstandig naamwoord? / 13. Betrekkelijke voornaamwoorden / 14. Aanwijzende voornaamwoorden / 15. Betrekkelijk (met ingesloten antecedent), aanwijzend of vragend voornaamwoord? 16. Voorzetsels 18. Telwoorden 1 / 20. Voorzetselverbindingen 21 . Voornaamwoorden persoonlijke, wederkerende, wederkerige, bezittelijke, aanwijzende, vragende, betrekkelijke en onbepaalde voornaamwoorden 22. Bijwoorden 23. Betrekkelijk voornaamwoord of voegwoord? 24. Voorzetsels, bijwoorden en voegwoorden 25. Tussenwerpsels uitleg bij dit alles en het vinden van meer les-stof |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |