Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe krijg ik een vriendin!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1850817)

Lolz12345 10-01-2012 18:04

Hoe krijg ik een vriendin!!!
 
Hey iedereen,

ik ben een jongen van 12 jaar,
en mijn vrienden hebben nu allemaal een vriendin.
en nu wil ik ook een vriendin...
ik ben op iemand verliefd maar ik weet niet of ze mij leuk vindt.

Iemand nog tips

Alvast bedankt(y)

Daantjer 10-01-2012 18:32

Citaat:

Lolz12345 schreef: (Bericht 32262196)
Hey iedereen,

ik ben een jongen van 12 jaar,
en mijn vrienden hebben nu allemaal een vriendin.
en nu wil ik ook een vriendin...
ik ben op iemand verliefd maar ik weet niet of ze mij leuk vindt.

Iemand nog tips

Alvast bedankt(y)

Waarom moet jij per sé een vriendin?
Omdat je vrienden er ook een hebben??
:facepalm:

icetea296 10-01-2012 18:41

omdat je vrienden een vriendin hebben moet jij er dan ook een hebben?

Sluipvoet 10-01-2012 18:42

Citaat:

Daantjer schreef: (Bericht 32262302)
Waarom moet jij per sé een vriendin?
Omdat je vrienden er ook een hebben??
:facepalm:

Ben je echt verliefd of ben je verliefd omdat je vrienden een vriendin hebben ? Als je verliefd bent omdat je vrienden een vrienden een vriendin hebben dan zou ik geen vriendin nemen .:nono:

honkballertje 10-01-2012 18:49

Net alsof je die kan kopen XD

just_my92 10-01-2012 18:58

Citaat:

Lolz12345 schreef: (Bericht 32262196)
Hey iedereen,

ik ben een jongen van 12 jaar,
en mijn vrienden hebben nu allemaal een vriendin.
en nu wil ik ook een vriendin...
ik ben op iemand verliefd maar ik weet niet of ze mij leuk vindt.

Iemand nog tips

Alvast bedankt(y)

:eek:je bent 12 en je zoekt een vriendin omdat je vrienden er ook allemaal 1 hebben?.
Ben je verliefd op dat meisje omdat je echt verliefd bent, of ben je verliefd omdat je denkt dat je vrienden je dan ook waarderen? zou niet te hard van stapel lopen als ik jou was, je bent nog jong. je bent nog aan het ontdekken.

Lolz12345 10-01-2012 19:06

ik wil er ook graag een hoor XD

Lolz12345 10-01-2012 19:11

Citaat:

just_my92 schreef: (Bericht 32262379)
:eek:je bent 12 en je zoekt een vriendin omdat je vrienden er ook allemaal 1 hebben?.
Ben je verliefd op dat meisje omdat je echt verliefd bent, of ben je verliefd omdat je denkt dat je vrienden je dan ook waarderen? zou niet te hard van stapel lopen als ik jou was, je bent nog jong. je bent nog aan het ontdekken.

ik was al op haar verliefd toen al mijn vrienden nog geen vriendin hadden "*_*

en toen wilde ik ook al verkering met haar

Whahahha

Lolz12345 10-01-2012 20:00

Citaat:

Lolz12345 schreef: (Bericht 32262437)
ik was al op haar verliefd toen al mijn vrienden nog geen vriendin hadden "*_*

en toen wilde ik ook al verkering met haar

Whahahha

XD

art4live 10-01-2012 20:52

Citaat:

honkballertje schreef: (Bericht 32262347)
Net alsof je die kan kopen XD

xD mss krijgt hij wel groepskorting omdat ze vrienden er ook een hbn xD

Cherry Springs 10-01-2012 21:01

Mensen van twaalf hebben geen serieuze vriendinnetjes, dat zijn meisjes die om je moeten giechelen, waar je handjes mee vasthoudt en waarmee jullie beugels in elkaar haken tijdens het zoenen. Ik zou zeggen, wacht rustig af met je vriendinnetje scoren. Als je dat meisje leuk vindt moet je met haar praten, complimentjes geven, tsjonge, ik zou echt niet weten wat je op je 12e nog meer kan doen om een vriendin te scoren.

Em. 10-01-2012 21:02

Nou, hij is ook de enige niet. Genoeg mensen die ik bij Contact Gezocht om een vriend(in) zie vragen. Dan zeggen ze hun naam, hun leeftijd en hun msn en dat ze een vriend(in) zoeken. Misschien werkt het wel, hoewel er wat meer jongens rondhangen dan meisjes. Maar goed, misschien dat zo'n meisje wil, en dan kun je haar toevoegen op msn en praten en bloospoppetjes sturen, en dan heb je er verder niet zoveel last van. Dan kun je elkaar gewoon vriend & vriendin noemen enzo, en je hoeft niet eens bij elkaar op bezoek, of verliefd te zijn, of een goede band te hebben en het fijn te hebben samen. Dan heb je precies wat je zoekt: iemand die je vriendin kan noemen, zodat jij er óók een hebt. Net zoals je ook knikkers wil als al je vrienden knikker hebben en dat in is enzo.

Máár echt een relatie is dat niet. Iets om moeite voor te doen ook niet echt. Het is gewoon een heel loze naam, en eigenlijk lieg je een beetje door verkering te nemen, terwijl je eigenlijk geen verkering wíl met diegene. Niet speciaal. Je in principe net zo goed een boom had kunnen nemen, behalve dat dat een beetje vreemd overkomt bij je vrienden, denk ik.

Wat je ook zou kunnen doen, is je schouders ophalen en de eer aan jezelf houden en zeggen 'ik wacht tot er iemand komt met wie ik echt samen wil zijn'. Dat is wat meer volwassen, dan laat je zien dat het je niet om uiterlijk vertoon gaat en het 'vriendinnetje hebben om het vriendinnetje hebben', maar dat je op zoek bent naar iets serieus, pas verkering vraagt als je écht iets met dat meisje wil en dat ze iets voor je betekent. En als je dan iemand vindt, dan is ze ook écht je vriendin, en niet zomaar een loze naam voor iemand waar je niets mee hebt, alleen maar omdat je vrienden ook iemand hebben die ze hun vriendin noemen.

En afgaand op de reacties boven je, wordt dat ook wat meer gewaardeerd. Ik zou je zelf ook aanraden om het laatste te doen, of in ieder geval, dat komt serieuzer en volwassener over. De eerste optie is een beetje kinderlijk en oppervlakkig, maar je wordt er verder niet heel veel slechter van, dus het kan best. En je bent ook pas 12, dus ik zou ook niet verwachten dat je hele serieuze relaties aangaat. Hebben je vrienden vast ook niet.

Nou ja, doe wat je leuk vindt/niet laten kan, zou ik zeggen.

Lente 10-01-2012 21:13

HALLO wat een rare reacties, ts zal wel denken, leuk zo'n scholierenforum waar het advies bestaat uit blabla je bent te jong en wat doe je raar enz. Kom op zeg, hij is 12, dan gaat het toch helemaal niet om serieuze relaties?? Dan is het toch belangrijk wat je vrienden doen en hebben en zijn? En het is niet alleen maar 'ik wil een vriendin', hij zegt ook dat ie iemand leuk vindt. pfffff en dan zijn er mensen verbaasd dat er steeds minder jonge leden bijkomen.

Daantjer 10-01-2012 21:14

25 gulden voor een postordervrouwtje uit wit-rusland perhaps?

Lolz12345 11-01-2012 11:03

omg wat een reacties XD

als ik een vriendin wil dan wil ik dat zelf.
en ik ben jullie niet XD

Reverend 11-01-2012 11:09

Nou, zeg het tegen haar.

bambambam 11-01-2012 12:42

Citaat:

Lolz12345 schreef: (Bericht 32264333)
omg wat een reacties XD

als ik een vriendin wil dan wil ik dat zelf.
en ik ben jullie niet XD

Óf je bent bijzonder dom, of een troll
Voordat je hieraan wil beginnen, moet je eerst weten wat liefde is.


Lolz12345 11-01-2012 13:23

Citaat:

bambambam schreef: (Bericht 32264658)
Óf je bent bijzonder dom, of een troll
Voordat je hieraan wil beginnen, moet je eerst weten wat liefde is.

[filmpje]

Ja wat nouXD!!!

Lolz12345 11-01-2012 13:29

Citaat:

Em. schreef: (Bericht 32263134)
Nou, hij is ook de enige niet. Genoeg mensen die ik bij Contact Gezocht om een vriend(in) zie vragen. Dan zeggen ze hun naam, hun leeftijd en hun msn en dat ze een vriend(in) zoeken. Misschien werkt het wel, hoewel er wat meer jongens rondhangen dan meisjes. Maar goed, misschien dat zo'n meisje wil, en dan kun je haar toevoegen op msn en praten en bloospoppetjes sturen, en dan heb je er verder niet zoveel last van. Dan kun je elkaar gewoon vriend & vriendin noemen enzo, en je hoeft niet eens bij elkaar op bezoek, of verliefd te zijn, of een goede band te hebben en het fijn te hebben samen. Dan heb je precies wat je zoekt: iemand die je vriendin kan noemen, zodat jij er óók een hebt. Net zoals je ook knikkers wil als al je vrienden knikker hebben en dat in is enzo.

Máár echt een relatie is dat niet. Iets om moeite voor te doen ook niet echt. Het is gewoon een heel loze naam, en eigenlijk lieg je een beetje door verkering te nemen, terwijl je eigenlijk geen verkering wíl met diegene. Niet speciaal. Je in principe net zo goed een boom had kunnen nemen, behalve dat dat een beetje vreemd overkomt bij je vrienden, denk ik.


Wat je ook zou kunnen doen, is je schouders ophalen en de eer aan jezelf houden en zeggen 'ik wacht tot er iemand komt met wie ik echt samen wil zijn'. Dat is wat meer volwassen, dan laat je zien dat het je niet om uiterlijk vertoon gaat en het 'vriendinnetje hebben om het vriendinnetje hebben', maar dat je op zoek bent naar iets serieus, pas verkering vraagt als je écht iets met dat meisje wil en dat ze iets voor je betekent. En als je dan iemand vindt, dan is ze ook écht je vriendin, en niet zomaar een loze naam voor iemand waar je niets mee hebt, alleen maar omdat je vrienden ook iemand hebben die ze hun vriendin noemen.

En afgaand op de reacties boven je, wordt dat ook wat meer gewaardeerd. Ik zou je zelf ook aanraden om het laatste te doen, of in ieder geval, dat komt serieuzer en volwassener over. De eerste optie is een beetje kinderlijk en oppervlakkig, maar je wordt er verder niet heel veel slechter van, dus het kan best. En je bent ook pas 12, dus ik zou ook niet verwachten dat je hele serieuze relaties aangaat. Hebben je vrienden vast ook niet.

Nou ja, doe wat je leuk vindt/niet laten kan, zou ik zeggen.

Bedankt voor het advies

Lolz12345 11-01-2012 13:31

Citaat:

Lolz12345 schreef: (Bericht 32262196)
Hey iedereen,

ik ben een jongen van 12 jaar,
en mijn vrienden hebben nu allemaal een vriendin.
en nu wil ik ook een vriendin...
ik ben op iemand verliefd maar ik weet niet of ze mij leuk vindt.

Iemand nog tips

Alvast bedankt(y)

Ja misschien een slechte uitleg:|

Sarah 11-01-2012 15:11

Ja, je formuleert het een beetje gek, maar je vraag is dus: "ik ben verliefd op iemand, wat moet ik doen om te zorgen dat ze mij leuk vindt".

Is het iemand uit je klas? En praat je al wel eens met haar?

Lolz12345 11-01-2012 16:13

ik zij haar bijna nooit meer, ik zat bij haar op de basisschool
nu zit ik in de 2de.

sanni 11-01-2012 16:14

Juist en je post in het andere topic dan dat je iemand verkering vragen wou?

Omar207 11-01-2012 16:46

Jongensm laat hem. Zoals er eerder is gezegd, hij is nog aan het ontdekken. Dus ipv hem te adviseren ermee op te houden, kunnen we hem wat tips geven. Op een gegeven moment merkt hij vanzelf wel dat het handje vasthouden en het giechelen saai beginnen te woorden. Maar jongen, de mensen hier hebben wel gelijk. Vaste relaties komen wat later, rond 17/18. Maar heb gewoon lol.

Maar zoals Sahra hierboven zegt: Zit ze bij je in de klas? Praat je wel eens met haar?

Lolz12345 11-01-2012 16:47

Citaat:

sanni schreef: (Bericht 32265338)
Juist en je post in het andere topic dan dat je iemand verkering vragen wou?

???

Lolz12345 11-01-2012 16:48

Citaat:

Omar207 schreef: (Bericht 32265399)
Jongensm laat hem. Zoals er eerder is gezegd, hij is nog aan het ontdekken. Dus ipv hem te adviseren ermee op te houden, kunnen we hem wat tips geven. Op een gegeven moment merkt hij vanzelf wel dat het handje vasthouden en het giechelen saai beginnen te woorden. Maar jongen, de mensen hier hebben wel gelijk. Vaste relaties komen wat later, rond 17/18. Maar heb gewoon lol.

Maar zoals Sahra hierboven zegt: Zit ze bij je in de klas? Praat je wel eens met haar?

eindelijk wat goede uitleg!!!(y)
helaas zie ik haar niet meer

sanni 11-01-2012 16:51

Citaat:

Lolz12345 schreef: (Bericht 32262267)
Ik ben zelf ook verliefd op een meisje en ze is ook op mij verliefd:):D:)
maar ik wil haar vragen voor verkering enzo. maar hoe doe ik dat!!!
PLS help:eek:

Is dit een ander meisje ofzo dan?

Dasherman 11-01-2012 17:20

Peer-Pressure doet rare dingen met mensen.

Lolz12345 11-01-2012 18:29

Citaat:

sanni schreef: (Bericht 32265415)
Is dit een ander meisje ofzo dan?

ja

Chicka Little 11-01-2012 19:41

met 12 al moeten, speel nog maar een jaartje met je autos inplaats met meisjes. xD

Lolz12345 13-01-2012 14:09

Laat maar!

Ik heb het aan haar gevraagt!!!
Dus ik heb nu een Vriendin!!!:D:D:D:D:D

Lolz12345 13-01-2012 14:21

trolololol:D:D:D:D:D:D:D:P:P:P:P:P:P:P:P

Lolz12345 13-01-2012 14:21

:)

Bureaustoel 13-01-2012 14:39

We zijn heel blij voor je. :)

Lolz12345 13-01-2012 17:37

TY

Dasherman 13-01-2012 19:53

En houd je ook daadwerkelijk van haar?

levike1 13-01-2012 19:54

Citaat:

Dasherman schreef: (Bericht 32271552)
En houd je ook daadwerkelijk van haar?

idd dat is nog maar de vraag geloof ik
of was het meer voor te zeggen van ''ik heb....''

Dasherman 13-01-2012 21:00

Ja, dat dacht ik ook >_<

Mutant_oud 13-01-2012 23:21

Citaat:

Dasherman schreef: (Bericht 32271552)
En houd je ook daadwerkelijk van haar?

Op je 12e, wat denk je zelf?

FrankB93 13-01-2012 23:26

op mijn 12e was ik nog aan de lego ..

justforquestion 13-01-2012 23:34

Citaat:

Lolz12345 schreef: (Bericht 32262196)
Hey iedereen,

ik ben een jongen van 12 jaar,
en mijn vrienden hebben nu allemaal een vriendin.
en nu wil ik ook een vriendin...
ik ben op iemand verliefd maar ik weet niet of ze mij leuk vindt.

Iemand nog tips

Alvast bedankt(y)

vooral niet wanhopig worden.. alles komt vanzelf! vooral omdat je nog zo jong bent.. anyway congratulations :)

justforquestion 13-01-2012 23:37

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 32272402)
Op je 12e, wat denk je zelf?

houden van iemand kent een brede definitie.. je hebt op je 12e toch ook vrienden/vriendinnen, waar je alles tegen kunt zeggen, en dus ook van houd! op vriendschappelijke manier ofcourse.
dus waarom zou je niet verliefd kunnen worden en dus ook daadwerkelijk van diegene kunnen houden? meestal ben je dan nog niet zo ervaren, en denk je nog een beetje onrealistisch over verkering, waardoor het vaak nog een 'kinderverkering' gaat worden. maar daarom kun je toch wel van elkaar houden?

uiteraard kent wanhoop ook zijn definitie's, je kunt écht van iemand houden, of jezelf dwingen van iemand te houden omdat het dan het 'perfecte' plaatje zou zijn, dus bijvoorbeeld omdat je vrienden ook een vriendinnetje hebben. dan gaat het niet zo zeer om de liefde zelf, maar om de titel, zo van; "Kijk, ik heb een vriendinnetje."

maar om even terug te komen op houden van iemand; op je 12e van iemand houden, ofcourse you can!

honkballertje 14-01-2012 15:59

Citaat:

frankbeijering schreef: (Bericht 32272425)
op mijn 12e was ik nog aan de lego ..

Dat zegt meer over jou dan over de TS.

Volk 14-01-2012 16:01

Citaat:

honkballertje schreef: (Bericht 32273822)
Dat zegt meer over jou dan over de TS.

Lego is tijdloos:y

ot: Gefeliciteerd met je vriendin. Is het wat je ervan verwacht had?

Mutant_oud 14-01-2012 16:34

Citaat:

justforquestion schreef: (Bericht 32272459)
houden van iemand kent een brede definitie.. je hebt op je 12e toch ook vrienden/vriendinnen, waar je alles tegen kunt zeggen, en dus ook van houd! op vriendschappelijke manier ofcourse.
dus waarom zou je niet verliefd kunnen worden en dus ook daadwerkelijk van diegene kunnen houden? meestal ben je dan nog niet zo ervaren, en denk je nog een beetje onrealistisch over verkering, waardoor het vaak nog een 'kinderverkering' gaat worden. maar daarom kun je toch wel van elkaar houden?

uiteraard kent wanhoop ook zijn definitie's, je kunt écht van iemand houden, of jezelf dwingen van iemand te houden omdat het dan het 'perfecte' plaatje zou zijn, dus bijvoorbeeld omdat je vrienden ook een vriendinnetje hebben. dan gaat het niet zo zeer om de liefde zelf, maar om de titel, zo van; "Kijk, ik heb een vriendinnetje."

maar om even terug te komen op houden van iemand; op je 12e van iemand houden, ofcourse you can!

Ja duh. Maar het vriendinnetje gebeuren op je 12e is wel iets anders dan op je 25e al 4 jaar samen zijn en van elkaar houden. Een betere vraag was geweest, vind je haar leuk of ben je verliefd op haar, want daar draait het meer om. En natuurlijk het opschepgebeuren. Maar ik vind 'houden van' en groot woord op je 12e. Tuurlijk hou je van je ouders en vrienden, maar voor de rest?

Mutant_oud 14-01-2012 16:34

Lego ftw overigens.

just_my92 14-01-2012 17:00

Citaat:

Lolz12345 schreef: (Bericht 32270427)
Laat maar!

Ik heb het aan haar gevraagt!!!
Dus ik heb nu een Vriendin!!!:D:D:D:D:D

:DGefeliciteerd! En zo als elk sprookje eindigt *ze leefden nog lang en gelukkig samen**O* >kuch :evil:

Dasherman 14-01-2012 17:30

All hail lego!!

Reverend 14-01-2012 17:32

Lego is leuk speelgoed voor de sociaal zwakkere lagen van onze samenleving.

Mutant_oud 14-01-2012 18:47

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32274080)
Lego is leuk speelgoed voor de sociaal zwakkere lagen van onze samenleving.

Awww, iemand heeft een lego-tekort gehad.

Maar nu ontopic! Als dat überhaupt nog nodig is.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.