![]() |
Home Saaiema #1591
Thou may proceed (y)
|
Die makelaars denken ook dat ze alles kunnen vragen. Of ik even een kopie van mn arbeidsovereenkomst wil opsturen.
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik dit jaar de eerste ga zijn met een toffe kerstavatar :cool: Oh, een Zeeuwse bolus verorberen terwijl je met je smartphone speelt is not the brightest of ideas. Dalijk maar de methanol pakken :(
|
Citaat:
|
Ik heb heel slecht gegeten met appelbeignets :O. Maar het was heel erg lekker, dus /care.
|
Waarom verschijnen mijn posts niet?
EDIT: Ja, haha, nu wel. Wat mijn post dus was: Citaat:
|
Citaat:
|
Werkgeversverklaring lijkt me toch ruim voldoende. Maar die makelaars menen inderdaad dat ze alles maar even mogen inzien.
|
ik heb een 7,5 voor bio SE *O*
|
Zo. Ik ben al veel te lang op en bezig met studie (van 9 tot 22 studeren is toch niet helemaal aan mij besteed) maar ik ben nu dan toch ook wel klaar! *O*
|
*o* goed bezig
|
Nog een paar minuutjes, Liverpool.
|
Directeur van Brein: we zijn niet het eerste land dat websites blokkeert.
Interviewster: we hebben China, Iran... Directeur: ja |
Geen PowNews kijken, hè.
|
Citaat:
|
Brein mag van mij wel eens opgeheven worden, ik vind dat ze een enge heksenjacht aan het voeren zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat stukje over Guantánamo Bay was wel grappig.
|
Ik dank de naziknoppers (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is het stil trouwens?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*gaat nu als een gek seizoen 3 en 4 van Everwood binnenhalen nu het nog kan* :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pleeg even een a a n s l a g op Brein Chris.
|
En ja, ik ga dit serieus non-googlebaar typen :D:D:D :')
|
Citaat:
|
IK WIL - IK WIL - IK WIL . Elke dag hoor je mensen zeggen wat ze willen of gekocht hebben. Nou, dit is wat IK wil. Ik wil dat mensen die ziek zijn, genezen worden. Ik wil dat kinderen zonder familie worden geadopteerd. Ik wil dat mensen zich nooit zorgen hoeven te maken over eten en onderdak en warmte. Maar het meeste van alles zou ik graag willen zien dat mensen om elkaar gaan geven, minder roddelen en elkaar meer helpen... nu eens kijken hoeveel mensen dit gaan kopiëren. Ik denk bijna niemand. Ik heb het gedaan, nu jij !!!
Iemand post dit op FB. Mag ik éénmaal een vlammenwerper? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Had ik eens nieuwsgroepleesding, werkte het niet. Echt, ik ben een digibeet wat dat betreft. Echt zo'n schaduwkant van internet waar ik NOOIT mee in aanraking ben geweest, heel raar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WEBSITE BREIN ONBEREIKBAAR
De website van anti-piraterijclub BREIN is onbereikbaar. Vermoedelijk is de website aangevallen na diverse oproepen op internet. Ik heb je op je wenken bediend he ste |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |