![]() |
DK-pokermeet
Omdat het idee een aantal dagen geleden geopperd werd, maak ik vast een topic aan, zodat het steengoede idee niet verloren gaat.
Luud gaf al eerder aan dat ie het wou hosten, dus aan hem de eer. Wat: Een DK-pokermeet, met side-games voor de liefhebbers, zoals bijv. Triviant! Waar: Bij Luud in Breda Datum: Nog nader te bepalen Benodigdheden: - Een pak kaarten - Pokerskills (of liever gebrek daaraan ;)) - Whisky en versnaperingen Wat is de buy-in? Nog nader te bepalen Wie komen er wel en niet: Call Luud Noedelhap Check Fold |
Raise all-in, homeboys.
|
Citaat:
ik poker niet, maar ik las whisky! |
Ik wil wel dat iedereen zo dubieus mogelijk gekleed gaat! En sigaren, veel sigaren!
|
luud! :mad:
antwoord eens op mn pm van een maand geleden! :mad: |
Ik ben geen pokerfan, dus ik sla over!
|
Afhankelijk van de datum kom ik gaarne voor whisky en sigaren en zal ik bij het pokeren zo bevallig mogelijk toekijken.
|
Ik kom niet, want ik vind pokeren saai en toekijken hoe andere mensen pokeren al helemaal :o
|
Oh ja het is wel een voorwaarde dat er nog anderen zijn die niet willen pokeren, anders vind ik het ook saai. :o
|
*zwaait*
|
Ja, sowieso zullen er mensen afvallen en die kunnen wel worden opgevangen door jullie, de slachtofferhulp.
En sigaren, die overwoog ik er ook nog bij te zetten, alhoewel ik zelf nog nooit een sigaar gerookt heb. Enneh, wat wordt de buy-in? :P Wil immers wel ergens voor spelen. Het lijkt me ook leuk als er meerdere sit-'n-go's kunnen worden gehouden op een avond, dus dat iedereen dan 3 à 4 x de buyin meeneemt als bankroll? Of doen we een cash game? Zelf vind ik het toernooi-element spannender. |
Yeah ik ben ook helemaal voor SNG'tjes voor wat cash. Veel leuker spelen inderdaad. Tsja, hoe groot de buy-in is weet ik niet; het lijkt me een goed idee het een beetje binnen de perken te houden. €10/4x buy-in of zo? Dan is het voor de minder kapitaalkrachtige en/of ervaren spelers ook nog een acceptabel risico :P
|
Ik kom misschien om sjiek te doen met sigaren, ik ben niet echt een pokeraar. Ik heb hier ook nog ergens een monocle volgens mij. :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wil jij mijn post niet zo verkrachten ja. :mad:
En verder heb ik natuurlijk onwijs veel zin om samen met jou bevallig toe te kijken en ons al dan niet een delirium te zuipen! :y |
Ik wil er wel zijn. Ik speel slecht poker, dus als ik teveel geld verlies ga ik misschien in een hoekje zitten kijken hoe jullie het aanpakken.
|
Citaat:
|
Oooohhh.
|
Ik ben er ook bij! Poker, whiskey, sigaren en dubieuze sujetten. Wat wil je nog meer.
|
Ik neem wel een flesje whisky en een doosje sigaren mee voor de niet pokerende liefhebbers (y) en een Cement voor para
|
Ik drink geen alcohol en ik geloof niet dat ik poker echt leuk vind, maar ik wil nu wel eens wat dk'ers meeten. Dus als niet iedereen ladderzat wordt en gaat pokeren, wil ik komen :)
|
Citaat:
En dat lijkt me een puik plan! |
Kunnen de niet-pokeraars niet DK-met-het-mes-op-tafel doen? Lijkt me ook wel leuk!
|
Dat is dat spel waarin je ook moet bluffen maar met quizvragen toch?
|
Hmm, voor de niet-pokeraars is het misschien ook wel een aardig idee om gewoon een oldschool bordspel te gaan doen, zoals de Kolonisten van Catan of zo! DK Spelletjesavond *o*
|
Ja! Ik houd wel van bordspelletjes :)
|
Dus dat wordt een pokermeet met vooralsnog de meerderheid aan niet-pokeraars :D Nou, oke. :P
|
Probeer als een meet-topic-openaar maar eens de regie te behouden! Dat wordt altijd alsnog een andere locatie en een andere activiteit :D
Ik zet in dat dit uiteindelijk vogelspotten in Lochem wordt! (y) |
Monopoly!!!
|
Of Triviant, dat kun je makkelijk in teams van 2 spelen evt.
|
Risk!
|
*nog niet zeker*
|
Call.
|
Ik kan ook niet pokeren, maar ik leer snel en ik hou van Whisk(e)y.
|
Oeh, Triviant :bloos:. Jammer dat het helemaal in Breda is (N).
|
mja ik wil wel trivianten en dan NIET bij quintiano in het team! :D
kusje hoor :D |
Citaat:
|
Als er ook een bordspel komt en het raam mag open als mensen sigaren gaan roken dan kom ik wel *O*
En ik heb duisent bordspellen dus ik kan wel wat mee nemen als het moet :Y en als er mensen willen komen die tussen Enschede en Breda wonen kan ik ook wel met de auto en mensen mee nemen :Y |
Citaat:
Los daarvan; als er een deck of cards en chips zijn ga ik toch niet trivianten, gammel ventiel :P |
pffffffffffffffffffffffffffffffffff ik ben geen gammel ventiel!
|
:D(Y)
Ik heb nog even overwogen om op te biechten dat ik gewoon helemaal van slag was door Sanne (met haar partystem) :bloos: |
Citaat:
|
Mulisch pokerface all-in!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Trimm; ik wil je best op voorhand wat tekst en uitleg geven mocht je daar zin in hebben ;) |
Ja dan moet je als dame, hè.
|
Citaat:
Citaat:
|
Het was ook maar een voorstel! We kunnen ook allemaal jurkjes aandoen!
|
Hmmm
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |