![]() |
Tijdperk waarin Hitler leefde
Hallo,
Ik ben voor geschiedenis bezig aan een werkstuk over Adolf Hitler. Ik moet het morgen inleveren, en heb het voor het grootste gedeelte af maar ik ben nog bezig aan 1 hoofdstuk. Op het blaadje waarop de opdracht staat uitgelegd wordt dit als volgt beschreven: Citaat:
Bij voorbaad dank voor een reactie! |
ook al op wikipedia gekeken?? http://nl.wikipedia.org/wiki/Adolf_hitler en anders kijk ook bij 2de wereld oorlog op wikipedia
|
Het lijkt me niet moeilijk om iets over deze periode te vinden eerlijk gezegd :). Ik vermoed dat in je geschiedenisboek wel het een ander staat, en anders kun je altijd even op wikipedia kijken, als er goede bronnen bij vermeld staan uiteraard. Dan kun je onder andere hier en hier wel een aantal dingen vinden denk ik.
|
Cruciaal vind ik dat massamedia, film en neuws in de bioscoop, en radio, net opkwam.
De mensen wisten nog heel weinig van wat er speelde in de wereld. Door de gekleurde berichtgeving werden de mensen gemakkelijk een bepaalde kant op geduwd. |
Echt waar, honderden boeken, 10 films kijk leer en schrijf. Voorbeeld film: Der untergang, 1 keer kijken en je weet hoe hij leefde
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |