![]() |
hoelang?
Als je bij een supermart wil gaan werken, hoelang gaat het dan ongeveer duren voordat je een mail of telefoontje krijgt dat je op een sollicitatiegesprek kan komen ?
alvast bedankt, |
Je zult in ieder geval eerst een formulier in moeten vullen, anders weten ze niet dat je er wilt werken en zullen ze geen contact met je opnemen :o. Flauw, sorry.
|
*supermarkt
Benader hen, ze komen echt niet zo maar naar je toe ;) |
Dat kan heel lang duren als ze niemand nodig hebben. Soms hoor je nooit wat. Zou nabellen inderdaad
|
Wacht na het inleveren van een formulier wel eerst een redelijke (dus: naar alle redelijkheid, niet: lang) tijd. Bijvoorbeeld binnen 3 dagen nabellen is wat vlot.
|
Bij de Albert Heijn waar ik werk geld : Vul het formulier in , Je word benaderd Binnen 3maanden. Het Formulier blijft nog 6maanden in het archief. Ik werk toevallig al na 3 dagen gebelt , mocht langskomen op gesprek , werd aangenomen en 2 weken later was ik al bezig. Ik had waarschijnlijk heel veel geluk , een klasgenoot die mij al voor was is nog steeds niet gebelt. Maak ook een kopie van je ID en graag een foto erbij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |