![]() |
standje 30?
hoooi,
ik hoorde iets over standje 30, maar kan nergens vinden wat dat is :S kan iemand dat aan me vertellen? tnx :D |
google kent het niet, dus dan bestaat het niet! bedoel je niet 69?
|
nee ze zijden 30.. maar zal wel bullshit zij dan xD ik zocht ook al op google.
|
nouja misschien hebben ze een boekje en was het pagina 30 ofzo, dat kan natuurlijk wel ;)
|
Frans, Russisch, Grieks, 69 dat ken ik wel.. maar 30.. geen ideeeeeeeee
|
Zou de "3" twee borsten of twee billen kunnen zijn?
|
Andersom schuren?! De man zijn kont tegen de vrouw haar klit? Ik heb echt nog nooit van standje 30 gehoord.
|
bedoel je niet 16??
|
Doet me denken aan vroeger. Hoorde ik over 'standje 69' en toen dacht ik dat alle standjes gewoon een nummer hadden. :')
|
Is 30 niet gewoon tet neuken? dat die 3 de borsten zijn en die 0 de penis?... I dunno kep nog nooit over standje 30 gehoord in ieder geval :P
|
Citaat:
|
Ik had vroeger een boekje met standjes, en ja, daarin waren de standjes genummerd.
|
Maar het is geen universele nummering ;)
Ze wilden je waarschijnlijk voor de gek houden. |
Maar misschien hebben zij dus ook een boekje met nummering. Dat het niet universeel is maakt dan niet meer uit.
|
misschien een domme vraag: maar wat is standje 69 dan?
|
google
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja nu je het zegt (A)
|
gwn ff googlen op Kama Sutra :P de boek van de liefde ^^
|
Citaat:
|
Seks. SEKS.
|
Citaat:
|
Kun je alsjeblieft ophouden met dingen citeren die ik niet heb gezegd, en áls je het dan toch nodig vindt, zou je dan in ieder geval goed kunnen spellen?
|
Citaat:
|
dus algemeen over liefde, anyway verder met de topic
|
iemand een standje bedacht dat we dan 30 kunnen noemen? :p
|
Als je het net als standje 69 gaat bekijken zou je standje 30 als ballen in gat kunnen interpreteren. Ik denk niet dat veel toekomst heeft, het lijkt me niet praktisch, en niet bijzonder lekker. Of dat gat moet net onder je neus zitten natuurlijk ^^.
|
En als je dat interpreteerd als, theabaggen. Dan kan ik het me ook nog wel een beetje voorstellen. Standje 30 als Thea bag(gen)...
|
Tea.
|
Citaat:
|
Thea Baggen :D. Lullig, zo'n standje voor een specifiek persoon.
|
standje 30 is sinds 2006 de nieuwe benaming voor het fenomeen :titty fucking,
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmmmm. :p Ontopic: geen idee, nooit van gehoord. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |