![]() |
groeien wimpers aan?
groeien wimpers aan als je er per ongeluk hard aan hebt getrokken :p
of als je wimpers knipt is het waar dat ze dan langer terug groeien , als ze groeien? |
Nee ze groeien niet langer terug , ze groeien héél langzaam terug...
|
Natuurlijk groeien je wimpers terug als je ze er per ongeluk uit trekt. Ze vallen ook uit van zichzelf, dan kom je op een gegeven moment ook niet opeens met een leeg ooglid te zitten. ;)
Bij afknippen: Langer teruggroeien doen ze volgens mij niet, maar zekerheid kan ik je niet geven. Wat wel gebeurt is dat ze dikker lijken, omdat je het fijne uiteinde afknipt en er een vlak, dik uiteinde van maakt. Maar dat blijft ook niet altijd, want ze vallen op den duur vanzelf uit en dan komt er weer een fijne haar voor terug. Ik zou ze in ieder geval niet korter knippen als ik jou was... |
Ik heb echt nog nooit gehoord van mensen die hun wimpers knippen...waarom zou je dat doen?
|
Mensen doen nog wel eens rare dingen.
|
Citaat:
Maar wie knipt ze nou af :confused: |
Citaat:
Ik heb ook wel eens gehoord dat sommige jongens hun wimpers knippen, omdat ze ze te lang (te vrouwelijk) vinden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D Ik bedoel idd dus als ze al de maximumlengte hebben bereikt. Als een wimper nog aan het groeien wás, dan groeit ie de mm die hij nog zou groeien, natuurlijk wel verder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |