![]() |
pis drinken.
:confused::confused:wie drinkt pis
|
jij wel dan?
|
Ik vraag me sowieso al af waarom dit bij seksualiteit staat...
ik doe het niet. |
Ik wel , die goeie oude tijden bij de padvinders , als we in het koude bos liepen uitgedroogd en we moesten ons warm houden. Een warm kopje urine ging er in. Nee ff serieus , dat is wel heel erg smerig. Toch zijn er mensen die aan plassex doen.
|
doe normaal gek
|
Er zijn mensen die daarvan houden... Maar daar hoor ik niet bij. Nee, pis gaat er bij mij niet in, alleen uit.
|
Bear grylls doet dat, het is volledig veilig, als het er voor de 1e x uitkomt. Doe maar lekker ;)
|
Bear Grylls drinkt ook olifantenpoepvocht...
|
Ik heb het als kind weleens gedaan omdat de 'grappige' oom van een vriendinnetje van me ons wijsmaakte dat je daar een of andere speciale kracht van kreeg. Ik weet niet eens meer welke. Ik vond het helemaal niet lekker.
Maar ik kan me best voorstellen dat mensen urine en dingen met urine opwindend vinden. Over iemand heen plassen of iemand je urine laten drinken geeft toch een gevoel van macht over die persoon, en ik heb ook weleens gehoord dat het voor mannen net is alsof ze heel lang en veel klaarkomen. Mentaal dan, natuurlijk, wanneer het in een seksuele context is. [/poging het topic te redden] |
Nou , ik vind dat je een zieke geest hebt als je vind dat over iemand heen plassen macht uitstraalt. Je hoort eerder te realiseren dat je een idioot bent :p
|
Waarom een zieke geest? Als je het allebei prettig vindt en het gebeurt in overeenstemming, dan doe je er toch niemand pijn mee? Het is ook niet gevaarlijk, dus ik begrijp niet precies wat jij er 'ziek' aan vindt.
|
Dat is mijn mening , ik bedoel uitwerpselen van iemand anders drinken is gewoon vies. En als je dat niet realiseert dat het heeeeel raar is dan ben je gewoon een idioot. Jij kan overigens een totaal andere mening hebben hoor.:) En die respecteer ik ook.
|
Citaat:
|
Oke , daar heb je een punt. Naar mijn eerlijke mening VIND ik dat je dan een idioot bent als je pis drinkt.
|
Don't judge before you try:p
|
Ik ga geen urine van iemand drinken zodat ik een oordeel kan vaststellen over hoe het is.
|
En daarom moet je niet judgen:)
|
Citaat:
Seks is sowieso wat ranzig, het gaat al om dingen die uit piemels komen of in de buurt van plasgaatjes gebeuren en seks is niet bedoeld om droog te zijn of zonder uitwisseling van lichaamsvochten. Als iemand daar graag plas bij gebruikt, dan vind ik dat niet ineens getuigen van een zieke geest oid en eigenlijk niet heel veel raarder dan andere dingen die in seks gebeuren (zoals bijvoorbeeld het doorslikken van sperma of anale seks). Ik heb er geen behoefte aan verder, maar ik vind het eigenlijk amper zieker/viezer dan meer geaccepteerde dingen. |
Overigens is urine geen uitwerpselen. Als je uitwerpselen drinkt, heb je waarschijnlijk met diarree te maken. :o
|
Ok mijn excuses dat mijn niveau niet match aan de jouwe. Maar je weet best wat ik bedoel. -___-''
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke oke oke oke , Ik heb er van geleerd Korreltje.
|
En vergeven zult gij de rest van het leven spenderen.
|
:Cool:
|
Ik moest een beetje lachen om je verhaal over die oom fizzle :d:bloos:
|
Niet mijn ding iig. :p
|
Als klein kind uit nieuwsgierigheid... En gezien ik Bear Gryllis' raad niet opvolg, drink ik nu geen pis.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |