![]() |
Wat heb jij vandaag nou weer gewaardeerd?
Heel veel dingen waardeer ik! (in willekeurige volgorde)
-mijn haar vandaag. Het zit nagenoeg perfect en het werkt zo lekker mee! -Mijn weekend -fototoestel dat ik heb gekregen (y) -goede dienst op het werk vandaag met leuke collega -mijn lieve poezen -pakketje met zeer leuke inhoud -Anne, is er altijd in goede en slechte tijden! Kan me geen betere vriendin wensen <33 -wat kilootjes kwijt -veel geld verdiend deze week en vorige week ook al. -aandacht -internet -mijn buren -90's hits -Rome -mijn lichaamsverhoudingen -mijn nieuwe werkrooster, minder uren meer geld (y) -meer vrije tijd dus!! -en natuurlijk nog meer vrijheid op het werk in de nacht -de ontdekking dat ik eigenlijk een heel leuk mens ben en dat iemand die niet zo denkt mij niet meer kan breken -p0rn -mijn zusje -avonturen -Roseanne (maar vooral Darlene) -nivea soft -vochtige schoonmaakdoekjes van de ah (maar die halen het niet bij dasty natuurlijk!) -dasty mag niet ontbreken in deze lijst. Ik heb een nieuwe fles (y) -Paranoide! -collega J. met zijn handeltjes en humor -het feit dat ik nu elke dag voor 08.45 uur 6 km heb gefietst. Als ik heb gewerkt 's nachts nog meer! -mijn loyaliteit -chillbroeken -Sammie -wella shine -mijn nieuwe /care! -msn -koken met mensen -nieuwe plannen voor mijn straatmagazine -organisatie van de verbouwing van de centrale ruimte -belachelijke dingen verzinnen -mijn smaak -mijn laptop. wat zou ik toch zonder hem moeten. -ik voel me keigoed ik voel me keigoed lalalalalala! -ik vind mezelf leuk -ik vind mezelf een lekker wijf -anderen vinden dat ook (y) EN NOG VEEL MEER!!!!!! *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O* |
Ik waardeer dat Pippeloen zich zo goed voelt.
En ik waardeer mijn lieve friendjes die ik gister weer zag en de jongen die mijn beste vriend was op de middelbare school en hij is gisteren afgestudeerd en mag zich officeel dokter noemen. En hij was dronken en dus erg aanhankelijk en hij bleef maar zeggen hoe mooi hij het vond dat wij er waren en dat hij ons miste en toen zei ik dat ik hem ook miste en toen kreeg ik een uberknuffel. Toen ze een speech gaven over hem voelde ik me ook helemaal trots. Hij was vroeger net als m'n kleine broertje, dus het doet me best wel wat. <3 |
Ik waardeer pips lange waardeerlijst :D
|
Ik waardeer vrolijke pip! Ik word er zelf ook wel vrolijk van! *O*
|
Ik waardeer jullie waardering:)
|
Citaat:
|
Ik waardeer deze goed gegunde dag.
|
-zonzonzonzonzonzonzon
-goed feestje gisteravond! -goed bezig met scriptie heuj -zonzonzonzonzonzonzonzonzon -gave vacature waaah -mijn vriendje houdt van mij aaaah <3 |
Ukulele <3
|
En dat mijn vriend het zo naar z'n zin heeft met zijn keyboard en ik achter me af en toe een blij 'ja!' en 'yes!' hoor <3.
|
Dat ik lieve vriendjes en vriendinnetjes heb en me helemaal kan verliezen in muziek (Y) En mijn nieuwe hardloopschoenen (Y)(Y)(Y)
|
De lijst en nieuwe instelling van Pip :y
En mijn vriendje is awesome. |
Gisteravond (Y)
|
Mijn draadloze muis (Y)
|
Mijn warme bedje
|
24 uur met... is er weer *O*
|
- De epische openingspost *o*(y)
- Tof druk weekend incoming - Makkelijk werkweekje - Baroness - SWTOR :p |
Ik waardeer de ':D' heel erg!
|
Hamsterennnnn
|
mja ah heeft nivea in de aanbieding, even deo inslaan (Y)
|
Herkenbaarheid (y) |
Godver :d
Maar herkenbaar? Serieus? |
Niet zo overdreven, maar je hebt inderdaad wel vrouwen die je dan vooral als object zien of overtuigd zijn dat je aan een aantal vooroordelen voldoet ja.
|
Het mooie winterweer van de afgelopen twee dagen.
|
Citaat:
|
Pannekoeken met boter, suiker en kaneel. Wat kan het leven soms toch heerlijk simpel zijn (y)
|
Citaat:
|
Haha, ja, wajoo enzo.
|
De line up van Southside/Hurricane festival dit jaar. OMG!
THE CURE, THE STONE ROSES, GARBAGE, JUSTICE, FLORENCE & THE MACHINE, PENNYWISE, THE MAD CADDIES, WOLFMOTHER, THE KOOKS, THE BRONX... OP M'N VERJAARDAG!!!! *O* |
nice!! :D Wolfmother is echt super meesterlijk <3
|
|
Ik waardeer (nog steeds!) Pip's lijst!
En in mijn eigen stoel zitten met de grote wollen deken van mijn ouders en breien met een biertje en Coupling UK. Jeff <33333 |
Citaat:
Ik waardeer dus Jeff van Coupling en ik waardeer dat ik morgenavond met m'n homeboi naar The Pains of Being Pure At Heart ga. <3 |
Jaaaa, die staat nu op, fuck me for, or fuck Wilma! En laatst de aflevering waarin Steve een hele toespraak houdt over kussentjes <3 Echt fakking geniaal! Ik hou wel van dat soort engelse humor, kan t alleen nooit echt heel erg goed vinden....
|
Dat ik kaartjes heb voor Spinvis:cool:
|
Citaat:
|
(Y)(Y)(Y) Panopticon Schrödinger naamzoek. |
Dat ik de hele dag series heb kunnen kijken (Y)
|
Citaat:
|
Ik hou sowieso van Caillebotte ja, maar dit werk vind ik het mooiste (Y) die lichtwerking is zo goed <3
|
Het negertopic
|
Bepaalde pijnstillers. Ik voel het gewoon wegtrekken <3. Wat een verademing!
|
Morgen en overmorgen weer kijkavonden *o*
|
Mijn school die blijkbaar een rook hok heeft xD en mijn leraar die op blote voeten loopt en hyperactief is :D
|
Mijn cijfer van mijn laatste tentamen <3
|
Tot nu in bed liggen en een vriendje die eieren voor me kookt (y)
|
Ik waardeer m'n homeboi, want het was gister erg gezellig en hij is een poepie en ik ben erg blij dat we friendjes zijn.
|
Dat ik uitgenodigd ben voor sollicitatiegesprek!
|
Frisdrankboer door je neus. Kietelbelletjes.
|
Citaat:
Dat ik eindelijk weer eens veel gedaan heb. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |