![]() |
Ik 14, vriend 19, wat doen?
heaaii.. ik heb een vriend van 19 en ik ben zelf 14.. maar ik weet niet wat ik meet hem moet doen.. hij wilt graag naar de kroeg etc. maarja daar kom ik niet in:mad:.. en een goeie horror film in de bios kan vaak ook niet door me leeftijd, heeft er iemand tips wat ik met hem kan gaan doen?
|
tuurlijk kun je in een kroeg iets met hem drinken, alleen geen alcohol.
|
Je kunt bijna alles doen wat andere stellen ook doen. Wil hij alleen maar dingen doen als drinken of naar films voor een oudere groep en denkt hij daarbij niet aan jou, dan zegt dat ook wel wat.
Kijk eens in het topic bovenin het subforum. |
Citaat:
En als je vriend jouw leeftijd had gehad? Wat hadden jullie dan gedaan? |
Ik heb je topictitel even aangepast naar iets duidelijkers.
Je kunt naar gewone films gaan, naar parkjes, niet per se naar een kroeg maar gewoon een caféetje ofzo, ijsjes eten, dierentuin, waar je maar zin in hebt. :) |
Citaat:
ook 's middags of het begin van de avond? ik bedoelde idd niet zaterdagavond laat ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus TS, ga naar een café. 's Middags of aan het begin van de avond. Of ga naar een film die geen horrorfilm is. Of kijk thuis een film. Of ga de stad in. Ook leuk om eens naar een andere stad te gaan en daar wat rond te kijken. |
dankuuuu goede tipss:D
|
Citaat:
|
Je kan gewoon de bioscoop in en naar elke film zolang je iemand bij je hebt van 18+.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: