![]() |
Het Grote Film topic
Vertel hier iets over je favo film allertijden, vertel ook meteen waar die overgaat en of je hem aanraad en welke genre het is etc
|
Mijn favo film is Takers, het is een film die gaat over een groep mannen die banken overvallen, heeft iets weg van Ocean's Eleven. Het is Actie en Spanning. Ik raad hem absoluut aan (:
|
Takers is een verschrikkelijke afgezaagd klotefilm. Echter is dat goed nieuws want dat betekent dat je nog niet je film-verlichting hebt gehad, en dat is altijd een gedenkwaardig moment. Met een beetje geluk krijg je nog een hoop nieuwe films te zien in de nabije toekomst en dan denk je waarschijnlijk met weemoed terug aan die takers (Y)
Ik heb geen favoriete film, trouwens, en dit topic is al te vaak voorbij gekomen. |
Citaat:
Met zombies bijv vind ik 28 Days Later heel goed en dat 2de deel: 28 Weeks Later |
Als je van bank-overval-films houdt kan ik je dog day afternoon (met een jonge Al Pacino!) aanraden.
|
De trailer ziet er erg goed uit, maar aan de andere kant is dit ook wel beetje een oude film. Maar aangezien ik toch van ong dat soort films houd ga ik deze ook eens bekijken (:
|
Doen (Y) . Je zal zien dat het misschien een oude film is, maar duizentmiljoenontelbaar beter in elkaar zit dan takers (of die andere bankroofdingest met clooney)
|
Citaat:
|
Tof! Laat weten hoe je hem vond.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |