![]() |
Poll - squirten geil of niet?
Ben benieuwd wat jullie mening over squirten is, (vrouwelijke ejaculatie in nette woorden)
Dus mijn vraag is: squirten geil of niet? Uitleg: bij squirten spuit een meisje door "rare tovenarij" vocht uit haar vagina. |
Maak me niet uit, is wel geil.
|
Zolang ze maar bij mijn tapijt uit de buurt blijft.
|
Citaat:
|
Squirten is voor mensen die bang zijn voor plassex.
|
het lijkt me maar rommelig. En ik vind een mannelijke ejaculatie ook niet "geil", dat is gewoon iets dat erbij hoort.
|
mij vriendin heeft dat ook, ik persoonlek heb er geen probleem mee, en het smaakt ook lekker ook ^_^
|
Ik ben fan
|
rare tovenarij?
ik heb er geen mening over |
(y)
|
Citaat:
|
Maar ik vind dit een gekke poll. Sowieso is het geen poll. Maar er zal ook geen eenduidig antwoord uitkomen.
Bij mij is het maar 1 keer gebeurd. Mijn ex vond het heel ranzig en naar en ging meteen het bed verschonen en was best boos op me. Sindsdien nooit meer dus. Heb er een nare nasmaak van. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is wel een beetje een blokkade natuurlijk nu. |
Citaat:
|
Heeft nog nooit tegen me gewerkt!;)
|
Wat een nare ex fizzle :/.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen vinden het vies maar het is hetzelfde vocht wat er uit komt bij beffen dus wats er zo smerig aan ???
|
ik vind het geil het is gewoon een heerlijk gevoel
en mijn mannetje is er gelukkig niet vies van |
Citaat:
Zelf lijkt het me heel irritant, maar vooral omdat het dan zo'n rommeltje wordt iedere keer. :p |
Citaat:
|
Eerlijk gezegd weet ik niet of ik squirt en wat ik er van vind. Ik bedoel, kun je ook squirten als er een piemel in je zit? Ik voel wel sappen stromen en zo, maar dat lijkt me normaal.
|
Geen idee
|
Ik had er wel van gehoord, maar zelf nog niet eerder meegemaakt, tot afgelopen weekend, na het stappen, het (veilig) vrijen was zo heerlijk en heftig, en ja hoor, mijn stap vriendje zijn hele bed zat onder.....maar hij was niet boos, hij had het zelf nooit eerder meegemaakt, ik was zijn eerste vriendin die ooit squirte, vertelde hij, hij vond het geil, ik ook, hij wilde het volgend weekend weer met mij uit, maar dat zie ik het volgende weekend wel...of niet...ik wil nog geen vast vriendje....
|
Kun je squirten als er een man in je zit?
|
Volgensmij wel, maar dan zal het niet zo opvallen?
|
Ik snap niet dat mannen of vrouwen daar boos om kunnen worden.
Sperma komt er toch ook uit? En maakt ook vlekken. oh en om op de vraag terug te komen ik heb geen mening en het maakt mij niet uit. |
Citaat:
|
beste is nog altijd chicks die over je heen pisse en doen alsof ze kunnen squirte x)
is het geil? vind t wel grappig, voor de afwisseling :) |
Citaat:
|
probeer het uit zou ik zeggen, iedereen heeft zo zijn eigen smaken.
|
Citaat:
|
Ik heb het helaas nog niet mee gemaakt maar mij lijkt het enorm geil
|
Kan je dat zo ineens een keer hebben dan terwijl je dat daarvoor nog nooit heb gehad?
|
Ja, hoezo?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |