![]() |
Help! Geschiedenisproject!
hey,
ik heb even een beetje hulp en inspiratie nodig ... ik heb voor een geschiedenisproject de opdracht om een deel van de lokalen van de school in te richten in een bepaald thema om zo mensen te ontvangen met mijn groep en het thema 'te laten spreken' en het aan de mensen te tonen, voor te brengen, het interessant te maken... alleen weet ik niet goed hoe ik alle sfeer zo goed mogelijk in een redelijk groot lokaal kan brengen, iemand ideeën ? bedankt x (y) |
Welk thema heb je gekozen?
Ik denk dat je al veel kan met tafels dekken en daar voorwerpen opzetten. Andere voorwerpen neerzetten. Eventeel schilderijen aan de muur of wandkleden. |
Citaat:
en ons thema is de hel, heb alleen wat moeite met bedenken hoe het eruit kan zien ... |
Citaat:
Edit: misschien kun je het lokaal verduisteren (met zwarte lappen als er geen goed verduisteringsgordijnding is?) en lampen neerzetten achter rood crèpepapier/vliegerpapier. En misschien wat kaarsjes, ergens waar er niets in de fik kan vliegen. En als jullie een beamer ofzo in dat lokaal hebben een of ander filmpje afspelen met vlammen. En eh, misschien kun je ook wat met (enge) muziek doen, die je later altijd nog uit kunt zetten? En jezelf dan natuurlijk verkleden. |
Voor ramen kun je heel goed van die zwarte vuilniszakken gebruiken (Y). Werkt heel prima en er komt geen licht doorheen, is goedkoop en makkelijk te verwijderen. Verder wat Em. zegt!
|
Citaat:
ik ben er zeker wat mee :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |