Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Welke Blackberry? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1851451)

ja-duh 17-01-2012 21:14

Welke Blackberry?

Hallo scholieren. Ik ga dit jaar naar de brugklas en mag een telefoon uitkiezen. Ik heb graag een Blackberry. Maar wat kan ik het best doen? Een nieuwe curve 9300 3G kopen, of een tweedehands bold 9700/9780? Ik hoor hier graag jullie meningen.

Reverend 18-01-2012 11:58

Waarom blackberry?

Ik heb zelf een blackberry en vind het een verschrikkelijk kutding, zeker als je het vergelijkt met vrijwel elke andere moderne telefoon. Ik zou als ik jou was nog eens goed overwegen waarom je precies een bb wil.

ja-duh 18-01-2012 13:53

Ik wil een Blackberry omdat, je dan een QWERTY toetsenbord hebt. Dat is voor mij een vereiste. En omdat ik bijna elke andere telefoon met een QWERTY toetsenbord lelijk vind.

Bureaustoel 18-01-2012 14:37

Ik heb de bold 9700 , internet ping twitter .. deze dingen spreken je vooral aan van de blackberry. Zoals Reverend al zegt het is een kut ding , na een tijdje gaat die traag doen vast lopen en stoer te doen...

Dasherman 18-01-2012 15:12

Ik snap niet waarom scholieren een BB nemen/willen.... Als je al een smartphone neemt, neem dan een Android of iOS, is meer kindvriendelijk :)

appieh4ck 18-01-2012 15:57

Ja waarom zou je voor een kut blackberry gaan, als je mag kiezen welke je wilt kopen. (Ga voor de Galaxy Note, tenminste als je geen skinny jeans draagt)

Reverend 18-01-2012 15:59

Citaat:

ja-duh schreef: (Bericht 32284394)
Ik wil een Blackberry omdat, je dan een QWERTY toetsenbord hebt. Dat is voor mij een vereiste. En omdat ik bijna elke andere telefoon met een QWERTY toetsenbord lelijk vind.

Dat was voor mij eerst ook een vereiste maar binnen no time maakt het je geen zak meer uit. Qwerty zit ook op de meeste touchscreens trouwens.

ja-duh 18-01-2012 16:30

Ik weet dat een BB niet de beste telefoon is maar toch wil ik er een. En welke zal ik dan kiezen?

SacredRose 18-01-2012 16:35

waarom zou je in verdesnaam bewust kiezen voor zo'n onding ?

kijk gewoon eens naar een fatsoenlijke smartphone. ik zou je nog eerder een iphone aanraden dan een blackberry. en geloof me ik raad echt neit snel iemand iets van apple aan.

heb je al eens ooit een keer met dat rot toetsenbord van een bb iets moeten typen?. zelfs een crappy touchscreen toetsenbord typt nog fijner dan dat.

Reverend 18-01-2012 16:53

Citaat:

ja-duh schreef: (Bericht 32284991)
Ik weet dat een BB niet de beste telefoon is maar toch wil ik er een. En welke zal ik dan kiezen?

Het is de kutste zelfs.

Maargoed, als jij je keuze hebt gemaakt zou ik als ik jou was de 'mooiste' nemen, gezien de software toch allemaal even gaar is :D

iPhone is een prima telefoon waar je veel meer plezier van zou hebben, maar daar zal je helaas nooit achter komen.

Ik weet niet welk model ik heb trouwens, het staat er niet op zz.

Hakuna 19-01-2012 16:43

Alle meiden hebben er een en als brugklasser kan TS natuurlijk als jongen niet achterblijven.

Maar wie betaald dan de abonnementen? Want een smartphone los kopen in de winkel heeft totaal geen enkel nut!

Ik hou het mooi bij mijn 10 jaar oude maar nog goed werkende Motorola V 3690. :)

Reverend 19-01-2012 18:27

De ouders betalen de abo's, duh.

kaaskopje 21-01-2012 23:14

tegenwoordig kopen weinig mensen nog blackberry
ik raadt je aan om samsung galaxy txt te kopen
is sneller, betere camera, naast toetsenbord ook nog eens touchscreen en zelfde prijs als die goedkoopste blackberry ongv;p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.