![]() |
waar leven jullie voor???
Bijna iedereen heeft een reden om zijn/haar bestaan voor te zetten en er niet eigenhandig een einde aan te maken. Wat is bij jouw de reden?
|
Keeping the hardcore scene alive
|
ik ben mijn eigen reden denkik. ik bedoel natuurlijk geniet ik van vrienden en leute maken en van mn studies en weetikveel. maar ik denk niet dat ik zonder die dingen geen reden meer zou hebben om in leven te blijven.
|
voor mijn grootste passie, dansen
En om het later waar te maken , ik wil naar de toneelacedemie En ooit te zien sijn op t toneel :) voor mijn hond,konijn mijn muziek en mijn vriendje.. |
Ik leef voor mezelf, om te genieten, om iets te bereiken later en voor de rest is er niet echt iets waar of om wie ik echt geef (buiten mijn hond die nu gestorven is). Ik zie wel wat er gebeurt, plannen doe ik niet graag, ik beleef soms wel veel plezier hoewel ik niet echt een grondige reden heb waarvoor ik leef. :confused:
|
ik leef omdat ik er toe in staat ben....
|
Mezelf.
|
Voor het kindje van mn zus en mn vriend
|
voor mezelf, voor later, dat ik dan gelukkig kan zijn en oud kan worden, genietend van leuke dingen van het leven
|
Tja, hele goeie eigenlijk. Ik ben dat geloof ik een beetje kwijt. :rolleyes:
Om toch nog maar wat te noemen (anders klinkt het helemaal zo erg) Ik leef om later gelukkig te worden. dus nu gewoon m'n school afmaken om dan later een leuke baan te kunnen krijgen. Naja volgens mij kun je ook zonder studie een leuke baan krijgen maar toch... Kuzz |
vrienden..
|
Citaat:
Ik leef voor de mooie momenten in mijn leven.. ik leef voor mooie muziek, lekker eten, goeie seks, leuke feesten, mooie tekeningen, mooie wandelingen, kleine en grote successen, interessante mensen, mooie mensen, etc.. |
Eigenlijk nergens meer voor :(.
|
Citaat:
|
eigenlijk alleen voor me vriendin
|
Citaat:
|
voor mijn peetkind en voor mijn vrienden en de derde wereldkinderen die ik over 4 jaar wil gaan helpen
|
Goeie vraag :)
|
Still don't know...
Misschien om uiteindelijk een goed en compleet leven te hebben.. Ik hoop het :D |
the band & love.
Maar aangezien beiden nerges naartoe gaan, hbe ik weinig reden om te leven. |
je hoeft toch niet altijd een reden te hebben om te leven?
je kan er toch ook gewoon van genieten>? |
mezelf.
om te doen wat ik wil en om alles mee te maken. - alles? - ja alles. - maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken. Ik heb waarschijnlijk maar 100 jaar en ben dan ook maar gebonden tot de ervaringen van 1 geslacht van 1 intelligente soort. Ow, en voor de lol natuurlijk. Geluk ken ik bijna niet meer. |
Citaat:
|
liefde en mezelf
|
Citaat:
|
zoals ik al eerder zei HC shows , en om een band te beginnen die echt fucking beukt
|
gewoon om fun te hebben, ik zal wel een belangrijkere reden hebben, alleen heb ik die nog niet gevonden :)
en voor me girl momenteel, ben smoorverliefd :cool: |
Sorry, dit vind ik echt een moeilijke vraag ..ik heb echt geen idee...
|
Citaat:
|
hmm best een moeilijke vraag,
ik leef omdat ik het leven (over het algemeen) leuk vind, ik leef voor mezelf en zeker niet voor anderen want ik ben het middelpunt van mijn leven net als jij dat van die van jou bent. |
om op mijn paard te stappen en Keihard maar dan ook echt Keihard door de branding te scheuren :D dat is een heel vrij gevoel :) en ik leef voor mijn vriend heb ik het idee :)
|
Mezelf. Ik heb het prima naar mijn zin en zie verder absoluut geen ander doel, dan mezelf plezier en daarbij zorgen dat ik het plezier van andere niet bederf.
|
Ik leef voor hoop. Het behouden van hoop. Opnieuw hoop te krijgen.
En voor de mensen om me heen. Hun hoop te behouden. Gelukkig te maken. Ook al kan je nooit een ander mens helemaal gelukkig maken, dat moeten ze toch zelf doen. Ik wil het tóch proberen. :) |
Citaat:
Zeker gak, om half 3 'snachts de stereo op max met +10 extra bassboost en Neophyte - Execute erop :cool: BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM :D |
Ohja en ff serieus: ik leef voor een aantal dingen: m'n studie, muziek, en m'n beste vriendin.
|
Citaat:
Ik heb het over de andere hardcore |
Citaat:
|
Tja denk er nooit zo over na.
Maar als ik het dan toch doe. Lekker cliche voor mijn gezin, ouders broer en zus. Mijn passie voor sporten, moutainbike, fitness en rugby. Mensen van wie ik hou gelukkig maken, mijn vriendin sindskort. En natuurlijk het forum!!!!!!! haha |
Citaat:
|
geen idee :o... proberen er wat van te maken ofzow? ;x
|
ik leef omdat ik nog iets van mijn leven wil maken.
een gezin stichten. werken in het ziekenhuis enz, nog genoeg |
volgens mij leef ik niet echt ergens voor, euh... misschien omdat ik geen reden om zelfmoord te plegen ofzo, dat zou ik dus nooit doen
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik leef nergens voor, maar ik ben nu eenmaal geboren en ik probeer het leven goed voor mezelf te maken. |
Citaat:
Ik leef gewoon voor het leven zelf. Het leven is heerlijk, nietwaar? Hier zullen enkelen het vast niet mee eens zijn....jammer dan :p |
Citaat:
Omdat ik ook niet iedereen gelukkig kan maken (ik heb ook maar een bepaalde tijd beschikbaar) is er wel een bepaalde hierarchie voor mij; ik wil het liefst mijn vrienden gelukkig zien, dan kenissen en familie, dan onbekenden en als laatste mijn 'vijanden'. |
voor mezelf
|
eeehm, eigenlijk nog nooit zo echt over na gedacht.....
|
Citaat:
|
voor de fantasie gelukkig te worden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |