![]() |
Procenten van een enquête
Hallo,
Voor mijn PWS heb ik een enquête gemaakt op enquetemaken.be. In totaal hebben +- 50 mensen de enquête ingevuld. Vandaag wil ik de resultaten verwerken. Echter, sommige mensen hebben mijn enquête niet afgemaakt. Daardoor komen niet alle vragen op totaal 100 % uit. De vraag: hoe zorg ik nu dat ik alles op 100% krijg zodat de antwoorden kloppen? De site heeft de mogelijkheid ingevulde enquetes te verwijderen. Echter geeft het programma niet aan welke enquête onvolledig zijn... Kan iemand mij helpen? Dat zou erg fijn zijn:)! Caviamax |
Je hoeft niet op 100% uit te komen? Zet er een notitie bij, waarin staat dat niet alles op 100% uitkomt omdat niet iedereen de enquete heeft afgemaakt.
|
Citaat:
|
Je kan toch ook gewoon elk antwoord apart bekijken?
Bekijk gewoon het aantal stemmen per vraag, en de gene die het niet helemaal hebben ingevuld zullen dan geen probleem vormen |
Citaat:
|
Dat leek volgens mij ook de beste optie.
dan heb je overal 100%, alleen niet altijd zelfde aantal antwoorden. Is dit niet mogelijk door het programma? zou je de gegevens dan naar een excel bestand kunnen exporteren? dan kan je ze zelf verwerken en dan zou het wel mogelijk moeten zijn. |
Citaat:
|
Kijk ik niet goed of zie ik geen open vragen in de sheet?
Als je alle gegevens in excel hebt staan kan je per vraag aangeven hoeveel mensen er geantwoord hebben, en hier op in spelen met het maken van een grafiek oid. |
Citaat:
Bedankt voor jullie hulp! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |