![]() |
Enquête Kleuren
Hallo allemaal,
ook wij hebben een enquête voor het PWS. Ons pws gaat over kleuren. Deze enquête gaat over kleurgebruik binnen jouw school. Het zou fijn zijn als je deze wilt invullen, het zijn maar 8 vragen... Succes! Gesanne, Marloes & Bertine :) http://www.thesistools.com/web/?id=242919 |
Ingevuld!
Tips voor een volgende enquête: - Je hebt er nu voor gekozen om 12 t/m 18 en anders. Waarom zou je er niet voor kiezen om men zelf in te laten vullen of in een keuze in groepen. - Opleidingskeuze is alleen VMBO, HAVO en VWO. Waarom zou je hier geen MBO, HBO of WO aan toevoegen? - Bij vaak anders weet je als nog niet wat precies je doelgroep is die hebben geantwoord. Tenzij je doelgroep jongeren van 12 t/m 18 is. |
Bedankt voor de tips.
(dit was de eerste enquête online gemaakt, vandaar de gebreken...) |
Ingevuld. Bij sommige vragen (bv. vraag 5 en 7) wilde ik echter meerdere antwoorden invullen, maar dat was niet mogelijk.
|
Ingevuld!
|
ik snap niet waarom je niet ook vraagt naar het licht, bij mij op school, en dan vooral in de aula en de gangen, komt echt al het licht van van die vervelende lampen waardoor het er echt heel raar uitziet...
|
ingevuld! alleen bij sommige vragen was geen van de antwoorden juist bij me.. :D
|
Ingevuld alleen bij 7 kon ik maar 1 antwoord geven omdat de school de rest niet heeft of niet direct van mijn school is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |