![]() |
[LAT] Enquête/quiz Pompeii
Hallo! :)
Voor het vak Latijn moeten we een eindwerk maken, het onderwerp dat verwacht wordt van mij om te maken is: Pompeii ;) Een van de opdrachten was: "Wat vinden andere mensen van jouw onderwerp en over Latijn?" Dus mijn vraag was of jullie eventjes tijd hadden om deze enquête/quiz in te vullen. Jullie zouden mij hier ECHT een groot plezier mee doen!! :y De link is: http://ocpompeii.yolasite.com/ Alvast bedankt!! _O_ Joris |
Gedaan!
|
Bedankt hoor! :D
|
Gedaan! veel succes!
|
Ingevuld.
|
Bedankt iedereen! :)
|
Ingevuld!
|
Done. Ik miste alleen wel de optie "Ja, ergens in Italië" bij de vraag waar het lag, en verder niets specifieker, en heb daarom maar gekozen voor 'weet ik niet'.
|
INGEVULD:d
|
ingevuld
|
Ingevuld!
|
Bedankt iedereen!! _O_
@Em: bedankt voor de opmerking, ik zal er in het vervolg rekening mee houden. ;) |
misschien een beejte laat, maar ingevuld! :)
|
Bedankt :)
|
Ingevuld
|
Ik vond je topic en ik zie dat het lang geleden is dat je het geplaatst hebt, maar ik hoop dat je mijn reactie nog ziet.
Ik wil dit jaar heel graag een topic over Pompeii maken, maar ik kan maar geen probleemstelling vinden. Zou ik die van jou mogen weten (als je er eentje had)? En heb je veel bronnen gevonden over Pompeii of heb je vooral brieven van Plinius vertaald? Alvast bedankt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13. |