![]() |
Seksuele problemen
Hallo, Ik ben 17 en heb twee probleempjes
- Ik kom binnen 1 minuut klaar (bij zelfbevrediging dus) - Klaarkomen geeft i.p.v. een lekker gevoel een redelijk vervelend gevoel Ik heb dit al sinds ik uberhaupt kan klaarkomen :( Nu ik op een leeftijd ben om mogelijk seksueel actief te raken maak ik me zorgen, iemand tips? Ik heb wel gehoord dat je orgasmes kan leren uitstellen, maar het lijkt alsof ik gewoon snel overprikkeld raak ofzo:confused: |
Heb je al eens geprobeert om een aantal keer achter elkaar te mastruberen. En hoe bedoel je vervelend gevoel? Kun je het beschrijven?
|
Vervelend gevoel fysiek of mentaal?
|
Aantal keren achter elkaar masturberen kan ik niet...
Ik voel een soort schrijnend gevoel aan m'n eikel. Bedankt voor de reactie EDIT: beide! |
Schrijnend? Brandend? Jeukerig? Alsof er een dik boek op je lul valt? Nou? ;)
Heb je al eens geprobeerd per direct te stoppen wanneer je iets voelt opkomen? Wat heb je bijvoorbeeld allemaal al gedaan? Schrijnend gevoel aan je eikel klinkt iig lichamelijk, wat is het geestelijke stuk dan? Voel je je vies? Of schuldig? Ben je op je gemak als je het probeert? |
Masturberen voelt gewoon goed,
Schrijnend is idd het woord dat 't 't beste omschrijft, zeker niet jeukerig en het voelt alsof het aan de binnenkant is, dus niet het dikke boek. Ik heb wel eens geprobeerd per direct te stoppen, maar dat geeft weer een onbevredigd gevoel (natuurlijk) Het geestelijk stuk is dat ik even de realiteit in geslingerd wordt ofzo...alsof ik op het moment dat ik aan het 'pompen' ben allemaal negatieve dingen denk. Niet vies of schuldig dus Bedankt voor uw reactie |
Dat onbevredigd gevoel is de bedoeling, je moet het ook weer herpakken na heel even ;) Zo kun je het wat rekken.
Wat voor negatieve dingen denk je dan wel? Geen dingen over jezelf? Gewoon het leed van de wereld? Of zo van: ik moet mijn diploma nog halen? |
Dingen over mezelf, als 'ik ben niet goed bezig'
En dat rekken is een goed idee, alleen zullen de prikkels bij de werkelijke daad misschien wel tig keer zo heftig zijn. |
daar heb ik geen last van als ik klaarkom maar hou oud ben je trouwens
|
oke 17 nou ik ben 16 en ik vind het wel een fijn gevoel als ik klaarkom dan lijkt me het wel raar als je dat niet lekker vindt op die leeftijd
|
Nee het voelt alsof er iets forceert
|
Probeer het eens met vaseline of baby olie op je pik. Dat glijd lekker. Succes!
|
hey ja ik dat probleem, ik had de zelfde probleem 3 jaar geleden, ben nu 19 :) anyway wat ik wou zeggen is dat je het beste het gewoon laat uitstellen, ik weet nog zelf zat ik in plaats van P. video's, sex verhaaltjes te lezen en als ik bijna kwam dan stopte ik begon echt verder te lezen, ik denk dat mijn record was iets van 5 uur lang door gerukt ^_^
op de eind van zo lange tijd dan kan je het echt moeilijk stoppen en je spuit flink wat.. ik zou ff googlen op: geilverhaaltje en Asstr.org veel succes! |
Doe het gewoon niet dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^Maargoed, het is niet normaal dat het niet tof voelt, dus is het niet vreemd dattie het hier komt vragen en er iets aan wil doen. Als mijn enkel pijn doet als ik loop, hou ik ook niet op met lopen, maar doe k er iets aan omdat het niet is hoe het hoort.
|
Citaat:
|
mijn man heeft dat ook heel af en toe steekt ie hem erin steekt en heel snel heel snel klaar komt. en dan maakt het niet uit of we van voor of van achter doen
nou dan maak ik hem gewoon gek. Nadat hij klaar is gekomen pijp ik hem gelijk en dan wordt ie vanzelf weer hard, dus een nieuwe ronde :D ofwel zorg voor een vriend of vriendin :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |