![]() |
Zin gekoppeld aan tijd?
Kan het kloppen dat de hoeveelheid lust die je hebt gekoppeld is aan hoe laat het is? :D.
Over het algemeen word ik wakker met zin in seks, wordt dat minder tot een uurtje of twee, drie 's middag's, en wordt dat daarna weer steeds meer, totdat ik ga slapen. Is zoiets puur persoonlijk, of is er een verklaring voor, en hebben de meeste mensen dat? |
Ik ben altijd het meest geil in de namiddag en soms is dat onhandig. ;x
|
Citaat:
|
Joa, ik denk dat dat te maken heeft met of je een ochtend- of avondmens bent? Ik ben 's ochtends op mijn best qua concentratie en humeur, en dan heb ik ook meer zin in seks dan 's avonds wanneer ik slaperig ben. Bij mijn vriend is het andersom, helaas :p
|
Ik ben geen ochtendmens maar ik houd wel van ochtendseks. Of overdagseks. Als ik me al ga uitkleden om te gaan slapen heb ik zelden Veel zin.
|
Citaat:
|
Ik heb ooit ergens iets gelezen over dat mannen een uur voor zonsopgang de meeste zin in seks hebben, maar ik weet niet meer waar en ik weet ook niet of het op iets wetenschappelijks gebaseerd is.
|
Een uur voor zonsopgang heb ik het meeste zin in slapen.
|
Zulke patronen zijn sowieso weinig relevant in een normaal leven met praktische beperkingen ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |