![]() |
helppp ik kan niet meer!!!
--
|
Gewoon met haar praten en je lessen Nederlands absoluut niet missen.
|
Volgens ben je niet verliefd maar obsessief, spreek je haar überhaupt wel eens?
|
Je hebt Body Dismorphic Disorder en kort dat verkeerd af? Hoe ervaar jij je lichaam dan? Hoe weet je dat ze jou toch niet leuk vindt?
|
Ik neem voor het gemak maar even aan dat deze obsessie de reden is voor je vreselijke Nederlands. :D
Hoe kun je nou zo verliefd zijn als je nooit met haar praat? Misschien moet je dingen zoeken die je leuk vindt en daar je tijd aan besteden. Better yet: besteed het aan school. |
Citaat:
ik praat genant.. dat wil tog geen enkele meisje? |
Wat geen enkel meisje wil is een onzeker jongetje. Of een obsessieve stalker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het verhaal in ieder geval bijzonder onleesbaar, al zou ik m'n best doen, ik haak gewoon uit onwil al af. Werk daar eerst eens aan, doe eens wat rustiger. |
Je zou natuurlijk er werk van kunnen maken en met haar praten en vragen of ze vaker wil afspreken. En als het dan niets wordt, heb je het in ieder geval geprobeerd.
Maar gezien je berichtje en je wanhopige overkomen enzo geloof ik niet dat je dat wil doen. In dat geval kun je het beste zorgen dat je haar helemaal niet meer ziet en dat je andere dingen gaat doen. Zoals met vrienden afspreken en eh, huiswerk maken. Je hebt vast wel genoeg dingen te doen als je maar voor één vak voldoende staat. :Y |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |