![]() |
Eerste youtube filmpje
Ons eerste youtube filmpje staat eindelijk online
|
kut
|
Citaat:
|
"Kut" was anders erg zinnig. Het waarschuwt anderen om hun tijd niet te verdoen aan dat gare filmpje van je.
|
Citaat:
|
Altijd blij om te helpen.
|
Citaat:
|
Met dit soort feedback kan ik ook echt veel.
|
Met zo'n filmpje kan niemand echt veel. Daar kan het natuurlijk ook aan liggen.
|
Mijn ogen hebben graftaktyfus opgelopen bij het zien van dat filmpje.
|
Ik weet niet precies wat ik nu gezien heb. Wat wil je ermee bereiken? Was het gewoon JEEJ KNOPJES EN OPTIES en dingen uitproberen of zat er ook nog een doel/gedachte/idee achter?
|
not really :P
|
Waar moeten wij dan feedback op geven? Het is een kutfilmpje zonder doel, gedachte of idee. Dus...
|
Nou je zou iets kunnen zeggen van shit gaat te snel ofzo vanplaats :"kut" want daar schiet niemand iets mee op :P
|
shit gaat te snel voor wat?
|
was een voorbeeld
|
Jongen, wat wil je nu? Het is een nietszeggend filmpje met beelden uit een spelletje. Er is geen zak aan.
|
Constructieve kritiek: hou op met filmpjes maken, want ze zijn niet boeiend, interessant of mooi.
|
ok ;D
|
Je krijgt er een halve epileptische aanval van.
|
om eerlijk te zijn word ik er een beetje misselijk van. (kan ook zijn omdak me al nie zo lekker voel). iig "kut"zoals reverend al zei.
|
De timing is niet perfect.
Het einde gaat te snel weg. Verder is het best een OK-filmpje. Er komt geen camerawerk aan te pas, dus het is vooral de juiste plaatjes op het juiste moment timen. Dat kan nog wat beter, en dan heb je een mooie trailer voor een spel of wat het dan ook is. |
Het zou inderdaad een aardige trailer kunnen zijn, als je hem beter maakt. Met wat meer rustige beelden uit het spel en wat minder onzin.
|
Het leek mij ook een trailer. Misschien kan je er wat meer gameplay in stoppen en minder willekeurige voorwerpen voorbij laten flitsen. Denk er ook aan dat mensen met epilepsie hem ook moeten kunnen kijken, of je moet aan het begin een waarschuwing plaatsen.
|
Citaat:
|
Epiletie aanval...
|
can i haz link to youtube? :p
|
Slotje, want TS heeft de link verwijderd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58. |