![]() |
Sim Saaïetie de gekste #1595
Zo :bloos:.
|
Eh, ik doe iets fout :D
|
Wat heb je in Zwolle gedaan, Quintiano?
|
Citaat:
|
nou ik ben in al jullie hometowns geweest hoor! Maar dat was vooral omdat ik steeds in kapotte treinen zat dus ik had onderweg naar leeuwarden wel weer station utrecht, amersfoort, zwolle, arnhem gezien. Alles!
|
Wat deed jouw trein in Espoo dan?
|
Tijd ruimte reizen!
|
Was het een DeLorean-trein?
|
Citaat:
|
Want dat is natuurlijk groot nieuws!
|
Je fapt jezelf elke nacht op het idee!
|
Espoo Schmespoo, ik ben er geweest, er is geen zak te doen
|
Bomen tellen?
|
Citaat:
|
Forgetting Sarah Marshall :cool:
|
Mila Kunis :bloos:
|
Citaat:
|
Gister was de trailer voor The girl with the dragon tattoo op tv en toen riep ik "ik ken die oude vent!" maar ik wist niet waarvan.
Toen ging mijn vriendje even Googlen en het is Captain von Trapp :cool: hoe tof. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, op die fiets. Ik ging hem opzoeken, en hij speelt echt in best wel veel films die ik ken eigenlijk :O maar ik heb hem nooit herkend!
|
Citaat:
|
Uuh :D ja!
|
Hij is nu een opa :y
|
Inderdaad! :O Maar vooruit.
|
We kwijlen wel op wat hij ooit was :p
|
(Y)
|
Sound of Music, :(.
|
Niets :( :nono:
|
Mijn vriendje heeft The sound of Music nog nooit gezien. Tijd voor de heropvoeding, want dat kan natuurlijk niet als je met mij date :D
|
En daar werkt hij vrijwillig aan mee?
|
Citaat:
|
the sims is verslavend. :D
|
LP's vriendje heeft tenminste nog een reden: hij wil seks. Jij deed het geheel vrijwillig. :P
|
MIJN HEMEL :((((( ik word een beetje verdrietig van All You Need is Love
|
Citaat:
|
Ik heb Twilight nog nooit gezien. Maar ik weet bijna zeker dat het erger is dan de Sound of Music :P
|
the sound of music is veel leuker. :y
|
Citaat:
Maar Twilight is echt heel erg. En ik hoorde van Kazet dat de boeken zelfs nog erger zijn. :| Hoe is dat in godsnaam mogelijk? :o |
Citaat:
|
slecht geschreven/gefilmd slecht verhaal, lelijke spelers, slecht decor, slechte muziek.........
|
Oh, de Sound of Music kan ik, in bepaalde stemmingen, makkelijk uitzitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
All You Need is Love is altijd al stom geweest. :D Net als Het Spijt Me. Nog zo'n gedrocht van een programma. :( Als je ruzie hebt met iemand (om wat voor reden dan ook), dan wil je toch niet met je kop op TV, een stel vreemden die zich met jouw privézaken bemoeien en dan uitjanken met een camera op je gezicht? Dat bosje bloemen mogen ze dan ook in hun achterste steken. Jezus, zoals ik al zei, als iemand dat ooit bij mij flikt komt het nooit en te nimmer meer goed. :D
Wat een vreselijke programma's. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |