![]() |
Gabberdance
|
*rammelt met slot*
wat is het doel van deze topic? |
de lifestyle gabberdance
|
neuk een end op joh..
|
Citaat:
|
ach wat leuk plaatjes van een van onze verre voorvaders
altijd leuk primitieve levensvormen bekijken |
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool:
zie sig |
nou.. tof.. dolletjes.. echt puik.. mieters hoor..
WAT EEN TERING TOPIC!! |
Wat gak
Altijd dat gewauwel over elfjes en piercings komt mij ook de strot uit! Gabber 2002 back once again :cool: |
Citaat:
|
Als je je fantasie gebruikt lijkt het een beetje op skanken :D
|
wat zijn we weer open minded mensen :rolleyes:
|
Citaat:
Wat zeur je nou jij zet jezelf in een hokje :p |
Citaat:
|
Citaat:
foei! |
Citaat:
|
Citaat:
tenzij jij mijn buurvrouw was natuurlijk, dan liggen de zaken anders :o |
Citaat:
ik vind het eerder lijken op een paringsdans van eh, iets wat nader niet te verklaren is maar daarbij wel behoorlijk geil lijkt te zijn (jaja, de blik van die eerste.. 't kan niet mis zijn) |
Citaat:
waar gaat het toch heen met de wereld :D |
'k vind het eerder een 'damn, hoe krijg ik de poep van onder m'n schoen af' dans.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en het is geen poep-dans, het is een ik-moet-naar-de-wc-maar-vind-er-geen-dans :D |
maartje en ik doen alleen aan goa dance
|
Citaat:
vooral die internet was dramatisch |
:rolleyes: dit gaat nergens meer over ... oh wacht het ging al nergens over....hm in iedergeval doe maar dicht hoor ..
|
Citaat:
heb je ook eens leuke topics van osmano gelezen :p ;) :rolleyes: |
Citaat:
Niet elke opmerking die iemand maakt is bedoeld je aan het lachen te maken. Ik vraag me overigens ook af waarom je dan zo in het bijzonder op mij let en ik begin me er eerlijk gezegd een beetje aan te ergeren. Heb je niks beters te doen? Zo slecht post je niet, het moet toch mogelijk zijn je te profileren op het forum zonder andere forummers de grond in hoeven trappen. |
Citaat:
En als jij dan ook op mij gaat letten,zoals is gebeurd; dan is t einde zoek en gaan we eindeloos door met treiteren, wat mij soms wel pleziert.. |
ik sluit overigens geen vrede :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
achter de feiten aanlopen heeft geen zin, zie Isräel; kan je ze beter een stapje voor zijn, toch? |
Citaat:
|
goede moderators hebbe ze hier...
|
Citaat:
;) |
Mensen met matjes en aussies zijn veel gekker!
Ik heb ze nog in m’n plakboek zitten…. Hoewel casuals ook wel gek zijn! Vooral die van Groningen. |
Wat wil je nou met dit topic.
stel op zijn minst een vraag. |
WAT EEN LOL allemaal
|
Citaat:
maakt dat je niet trots? |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Ghehe heeft een cd met van dat soort poppetjes op de hoes. Was toen maar 25 piek!
Tsja, werd me aangeboden alsof het een wereldaanbieding was en aangezien ik altijd al koopziek ben geweest :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |