![]() |
Em. is jullie nieuwe forumbaas!
Lieve DoPpers,
Helaas heeft Dingaantouwtje zijn functie als forumbaas neergelegd, maar we hebben al een geweldige vervanger gevonden en dat is een enthousiaste dichteres die jullie hier al enige tijd hebben zien posten: Em. *O* Em.: veel plezier hier gewenst! Ik vind het leuk dat je komt mee-fb'en (Y) Dingaantouwtje: dankjewel voor je grote bijdrage, onder andere de eregalerij was een ontzettend goed idee en die zullen we zeker in stand houden. Em., je mag mezelf verder introduceren als je dat wil :) |
Het doet pijn:( Mijn kindje.. Succes Em!
|
Alsof we Em nog niet kennen :D Gefeliciteerd Em! Enne, Dinges, we gaan je wel missen hoor ;)
|
Jeej. *O* Ik weet trouwens niet helemaal wat ik aan mezelf zou moeten voorstellen, dus dat beschouw ik dan maar als bekend dan wel oninteressant.
|
Leuk Em! Wat wordt typerend voor jouw forumbaasschap, heb je speciale plannen?
(vervangende 'stel je voor-vraag' ;) ) |
Citaat:
|
|
En ik wilde een plaatje voor Jochum om hem te bedanken maar ik kan het plaatje die ik wil nergens vinden. :(
|
Iewhl, wat een lelijke kat. :D Of nou ja, wat is-ie lelijk gemaakt!
|
Gefeliciteerd Em. :)
|
Nou Em., gefeliciteerd met deze nieuwe dagtaak :P
En ik zie nu pas dat het topje van het oortje van het konijntje van je avatar beweegt. |
Citaat:
En ik kom hier verder nooit enzo, behalve om gedichten te lezen :bloos: maar ik heb ook pas recentelijk ontdekt dat het oor beweegt :cool: Dus. Ja. Gefeliciteerd Em ;) |
:D Het duurde bij mij ook een dag ofzo voor ik erachter kwam dat mijn avatar bewoog. :Y
En dankjullie! |
Citaat:
|
Ik zie het nu pas. :D:facepalm: En ik kan het niet meer onzien en nu kijk ik alleen nog naar het oortje.
|
Citaat:
Is dat typerend voor je eigen oren Em.? |
Nee. Het is typerend voor Apates oren.
|
Fascinerend.
|
:D
|
Ik kijk nu 10 seconden naar elke avatar om te kijken of er nog meer zijn die bewegen. Het forum wordt een vermoeiende hobby zo.
|
Mijne beweegt ook!
|
Citaat:
|
Sjt, Jochum moet eerst een half uur naar mijn avatar kijken voor hij daarachter mag komen!
|
En ik deed het ook nog :(
|
:cool: Hihi.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |