![]() |
Met je studie gestopt?
Ha forummers! Voor de studiekeuzerubriek van Scholieren.com zoeken wij nog mensen die gestopt zijn met hun studie en daar iets over zouden willen vertellen. Ben jij met je studie gestopt, of ken jij iemand die eventueel mee zou willen werken? Reageer dan even!
|
Ik ben gestopt met IBA aan het VU. Als jullie nog mensen nodig hebben :P
|
schuift da
|
Ik ben gestopt met een master Nederlandse taal en cultuur om de versnelde pabo te gaan doen. ;x
|
Ik ben ook gestopt met mijn studie Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Als jullie nog iemand nodig hebben hoor ik het graag! :)
|
Ik ben in 2009 gestopt met mbo - SPW in Roermond. Ik heb dit in zomer 2011 wel weer opgepakt en afgemaakt.
|
Thanks voor alle reacties! Helaas hebben we onlangs al een artikel gepubliceerd over Engelse Taal en Cultuur en communicatie, dus zoeken we nu iets anders. IBA en SPW klinken in ieder geval zeker interessant!
|
Ik ben ooit begonnen aan Bouwkunde en daar mee gestopt en onlangs gestopt met een inservice opleiding tot radiotherapeutisch laborant.
|
Hey!
Ik ben ooit gestopt met mijn studie Bouwkunde aan de INholland Alkmaar. Mijn verwachtingen kwamen niet overeen met de werkelijkheid. Het is afgezien van het ontwerpaspect vooral een technische opleiding met veel wis - en natuurkunde. Daarbij bestond de halve klas in het eerste jaar uit MBO'ers met een bouwkundige achtergrond. Het niveauverschil was groot en de opleiding ging daar niet goed mee om. In de volgende studiekeuze een aantal dingen anders aangepakt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |