Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   wat haat jij? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1852011)

ExpoRules 24-01-2012 20:03

wat haat jij?

wat haat jij? gooi je woede en frustratie er maar uit.

ik moet mijn stage nog doen, heb geen hobbies dus verveel me heel vaak, ik moet elke dag ruim een uur fietsen hoe koud t ook is of hoe hard het ook regent, ik moet profiel kiezen en wil natuur maar kan ik niet ivb met wiskunde, mijn ellebogen polsen en armen doen pijn en ik ben lui en verlegen.

nu jullie!!

girl-xx 24-01-2012 20:06

school,, met hun stomme gezeik over van alles en nog wat:mad:
gewrichtpijn,, kword dr stontziek van!:s
se week,, teveel leren,, dat kan mn hoofd niet aan!

ExpoRules 24-01-2012 20:37

ik ook, kut school en huiswerk, maar ik wil niet met atheneum stoppen, ik ben toch al op de helft, maar of ik ga studeren? liever een uitkering.

Schizotiger 24-01-2012 21:47

Citaat:

ExpoRules schreef: (Bericht 32300228)
ik ook, kut school en huiswerk, maar ik wil niet met atheneum stoppen, ik ben toch al op de helft, maar of ik ga studeren? liever een uitkering.

niet met atheneun stoppen, maar wel teren op andermans centen?
je hebt iig wel zelfinzicht..

bambambam 25-01-2012 08:38

Citaat:

ExpoRules schreef: (Bericht 32300228)

Liever 1.200 euro de maand dan 5.000 euro de maand waar je 40-45 uurtjes per week voor moet werken? Je bent niet goed wijs.

Ik haat extreem domme mensen en mensen die kortaf doen.

Trouwens, waarom wil jij een natuurprofiel? Uitgaand van dat je het hebt laten vallen dit jaar, kun je niet met je teamleider/decaan gaan praten of er nog iets te doen valt? Een half jaartje wiskunde valt heus wel in te halen in een half jaartje, alleen moet je wel stinkend je best doen.

Diamera 25-01-2012 11:10

Mijn frustraties omvatten meestal menselijke eigenschappen.

Waar ik me het meest druk om kan maken is mensen die gewoon in zijn geheel niet lijken te kunnen nadenken. Meestal met adidasvestjes, huidskleurige lippenstift, platinablond haar en uggs. De mannelijke variant valt mij minder op. Wat nog erger is, is dan zo'n groepje eensgezinde kortzichtigen bij elkaar, want dan leven ze lekker zo door tussen hun gelijkgestemden.

Maar ja het beste is denk ik om er gewoon niet mee bezig te zijn, want het is toch mijn zorg niet en je kunt je eigenlijk wel blijven ergeren maar uiteindelijk heb je daar alleen jezelf mee.

DonaldFuck 25-01-2012 13:26

Citaat:

Diamera schreef: (Bericht 32301293)
Mijn frustraties omvatten meestal menselijke eigenschappen.

Waar ik me het meest druk om kan maken is mensen die gewoon in zijn geheel niet lijken te kunnen nadenken. Meestal met adidasvestjes, huidskleurige lippenstift, platinablond haar en uggs. De mannelijke variant valt mij minder op. Wat nog erger is, is dan zo'n groepje eensgezinde kortzichtigen bij elkaar, want dan leven ze lekker zo door tussen hun gelijkgestemden.

Maar ja het beste is denk ik om er gewoon niet mee bezig te zijn, want het is toch mijn zorg niet en je kunt je eigenlijk wel blijven ergeren maar uiteindelijk heb je daar alleen jezelf mee.

Inderdaad, lekker laten gaan dat soort gasten joh. Die sukkeltjes komen er uiteindelijk toch niet in het leven, maar voelen zich nu helemaal da bomb op straat. Maar over vijf jaar zijn ze zonder diploma van een uitkering aan het leven in een 1 a 2 kamer flatje.

Overigens, niks tegen adidasvestjes! Zitten best lekker hoor..:D

Aicanaro 25-01-2012 16:10

Magnetron nasi.

Diamera 25-01-2012 16:43

Oh en dat als je je potlood slijpt, en dat houten stukje wel geslepen wordt en de punt niet, zodat je punt afbreekt omdat dat houten deel er geen grip meer op heeft zodat je die punt eruit moet trekken en nog vijf keer moet slijpen tot je weer een perfecte punt hebt :(

DAH 26-01-2012 06:52

Citaat:

Diamera schreef: (Bericht 32302179)
Oh en dat als je je potlood slijpt, en dat houten stukje wel geslepen wordt en de punt niet, zodat je punt afbreekt omdat dat houten deel er geen grip meer op heeft zodat je die punt eruit moet trekken en nog vijf keer moet slijpen tot je weer een perfecte punt hebt :(

I feel you, sis. Wel een beetje een First World Problem, maar het is zo irritant! :mad:

bierkoning 26-01-2012 12:47

lauw bier, daar hou ik niet van. slappe patat, of het level bootleg bij COD MW3

DonaldFuck 26-01-2012 17:38

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32304415)
lauw bier

heb ik op dit moment ook last van, maar 's ff in de vriezert gooien voor een minuutje of tien haha

Woyt_oud 27-01-2012 18:07

Mijn frustaties gaan meestal of school of zijn gewoon deprimerend.. Vandaag een 3.3 en een 4.4 gehaald en daar zit ik dan best wel mee in mijn maag. Ik krijg dan gelijk gedachten van dat ik beter naar de Havo kan gaan :$ Terwijl ik gewoon goed sta hoor, maar toch... Frustaties heb ik wel heel erg vaak.

Wat erger is is dat ik een gevoel heb van 'ik moet iets doen, ik vind het niet leuk maar ik weet ook niet wat het is'. Waarschijnlijk is het dat ik bij de korfbal moet gaan fluiten en daarvoor vroeg (om acht uur fluiten...) uit m'n bed is, dat dat 't is.. Maartoch.

ExpoRules 28-01-2012 18:57

wat zijn er toch veel mensen tevreden..
12 reacties..

Korreltjezout 29-01-2012 09:43

Meisjes die onduidelijke bedoelingen hebben. Dan haat ik niet de persoon zelf maar meer het feit daar ik geen hoogte van ze kan krijgen

Freyja 29-01-2012 10:12

Citaat:

ExpoRules schreef: (Bericht 32310689)
wat zijn er toch veel mensen tevreden..
12 reacties..

Ik haat inderdaad niks. Tenminste, niet standaard ;)

Woyt_oud 29-01-2012 11:18

Ik ook niet hoor - mijn haat is altijd maar tijdelijk :D

Aicanaro 29-01-2012 14:49

Maar magnetron nasi zal altijd mijn aartsvijand zijn! :mad:

Reverend 29-01-2012 17:09

Gelovigen en ander onnadenkend gepeupel.

Maar dat is ook niet echt haten natuurlijk. Ik denk dat ik niets echt haat.

deadlock 30-01-2012 08:52

Ik haat mensen die blijven klagen over dingen die ze eigenlijk zelf structureel verkeerd aanpakken en het niet wijzigen en mensen die geen relativeringsvermogen hebben.

Verder haat ik champignons en chloorhexidine.

rallone 30-01-2012 09:06

kinderen die in de bus/trein schreeuwen waardoor je je muziek harder moet zetten om het nog te kunnen horen maar dan merkt dat je muziek niet harder kan.

sanni 30-01-2012 09:18

Huisgenoten die mijn spullen gebruiken en deze vervolgens 3 weken niet afwassen. En de fietsenmaker die om half 8 fietsen begint te fixen en mij mijn bed uit trilt in mijn vakantie

Mr.Mark 30-01-2012 13:56

Moleculaire biologie...

MrUnknown 30-01-2012 17:47

Die KUTschool met al hun studeren, doe dit, doe dat! FUCK YOU!!!! IK DOE MIJN JAAR NIET OPNIEUW!!!!!

Reverend 30-01-2012 17:51

Nou, dan kan je maar beter studeren dus.

deadlock 30-01-2012 22:13

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32315485)
Nou, dan kan je maar beter studeren dus.

Ik gok op leren en middelbare school.

666METAL666 31-01-2012 15:46

De Franse taal

DonaldFuck 01-02-2012 17:56

Morgen peeweees inleveren pffff opkenkeren d'r mee zeg ik!

Vowel 01-02-2012 20:30

Ik haat ook niets of niemand. Ik heb niet genoeg care om iets te haten.

Prue Halliwell 02-02-2012 12:20

Citaat:

Mr.Mark schreef: (Bericht 32314949)
Moleculaire biologie...

Dit!

chris vest 02-02-2012 14:53

genoeg
op dit moment dat het internet het niet goed doet. wel/geen verbinding.

sexy aardappel 03-02-2012 15:10

jouw kop

SkinnyJeans 04-02-2012 20:43

De woede in mij die ik zelf veroorzaak omdat ik niet durf, ik weer eens iets niet kan.
Woede omdat mensen mij de les lezen terwijl het in ons aard zit toch ons eigen ding te willen doen.
Woede omdat mensen niet naar mij luisteren en mij niet de kans geven zonder dat ze al met een oordeel klaar staan.
Woede omdat dit alles mij raakt en ik sterk wil zijn:(

Hellraider 06-02-2012 20:57

Citaat:

SkinnyJeans schreef: (Bericht 32328775)
De woede in mij die ik zelf veroorzaak omdat ik niet durf, ik weer eens iets niet kan.
Woede omdat mensen mij de les lezen terwijl het in ons aard zit toch ons eigen ding te willen doen.
Woede omdat mensen niet naar mij luisteren en mij niet de kans geven zonder dat ze al met een oordeel klaar staan.

Dat is balen man

Ontopic: Ummm sommige schoolvakken

DonaldFuck 06-02-2012 22:20

Citaat:

SkinnyJeans schreef: (Bericht 32328775)

Klinkt niet lekker, maar ook gewoon als de puberteit. Komt waarschijnlijk gewoon nog goed joh!;)

mmPRTSR 11-02-2012 18:43

Ik haat emo's
mensen die erop lijken,
mensen met paars haar of enig andere ongebruikelijke pleuris kleur,
boys in skinny jeans,
marrokanen die stoer doen
marrokanen die lomp doen
negers die stoer doen
Eigenlijk maakt het niet uit , als diegene stoer of lomp doet - haters gonna hate > . >
Haat aan dubstep, 4sure.
Haat aan WoW spelers.
Haat aan gejank om absentie terwijl cijfers prima zijn.
Wil je nog meer ?

Mc Kauw 11-02-2012 21:56

Citaat:

mmPRTSR schreef: (Bericht 32350476)
Ik haat emo's
mensen die erop lijken,
boys in skinny jeans,
marrokanen die lomp doen
negers die stoer doen
Eigenlijk maakt het niet uit , als diegene stoer of lomp doet - haters gonna hate > . >
Haat aan dubstep, 4sure.
Haat aan WoW spelers.
Wil je nog meer ?

:rolleyes:

Reverend 11-02-2012 23:36

----> Zeggen dat je emo's haat
----> huilen om de halve wereld

winnie the pooh 13-02-2012 09:39

Citaat:

mmPRTSR schreef: (Bericht 32350476)
Ik haat emo's
mensen die erop lijken,
boys in skinny jeans,
marrokanen die lomp doen
negers die stoer doen
Haat aan dubstep, 4sure.
Haat aan WoW spelers.
Wil je nog meer ?

en aan dat soort mensen heb ik nou een hekel,
jij wilt waarschijnlijk wel dat mensen jou accepteren zoals je bent, want zoals ik hieruit opmaak zie jij jezelf wel als ''normaal''
waarom accepteer je anderen dan niet gewoon? want dat doen mensen die ''normaal'' zijn!

Spoiler-Dude 13-02-2012 09:46

ik haat mn zakenpartner doctor octoganopus ik kreeg nog 13 euro van 'em

Reverend 13-02-2012 11:16

Citaat:

winnie the pooh schreef: (Bericht 32354403)

...........

waarom accepteer je anderen dan niet gewoon?

Waarom doe jij het dan niet?

mmPRTSR 13-02-2012 21:05

Citaat:

winnie the pooh schreef: (Bericht 32354403)
jij wilt waarschijnlijk wel dat mensen jou accepteren zoals je bent, want zoals ik hieruit opmaak zie jij jezelf wel als ''normaal''
waarom accepteer je anderen dan niet gewoon? want dat doen mensen die ''normaal'' zijn!

Nee ik accepteer anderen niet gewoon, ze mogen van me in een hokje gestopt worden en naar een ander werelddeel gezet worden.
Wie ben jij om hier een oordeel over te vellen, ik zet hier gewoon neer waar ik een fucking hekel aan heb en me aan erger.
Get over it.

Silvano08 14-02-2012 07:13

Dooi en kwakkelweer.

Schizotiger 14-02-2012 07:26

Citaat:

Silvano08 schreef: (Bericht 32356814)
Dooi en kwakkelweer.

true

Annna. 14-02-2012 14:02

Kleine kinderen die schreeuwen en huilen.

surimeid 14-02-2012 14:07

Mensen die liegen

Apate 14-02-2012 14:35

Jongens, we gaan weer ontopic verder ja? :)

Marije. 14-02-2012 18:07

Wiskunde, en slecht weer. :)

Zanzonyx 16-02-2012 22:18

Mensen die alleen maar in de kroeg lijken te komen om ruzie te zoeken.
Mensen die op een treinstation expres uberlangzaam lopen terwijl ik me de benen onder het lijf vandaan moet rennen om mijn trein te halen.
Tyfus ijs en sneeuw en shit waardoor treinen amper rijden.
Buitenlanders die rustig in hun eigen taaltje tegen elkaar gaan praten terwijl je er nog gewoon bij zit ( in klas, feestje, whatever)
Als mijn mobiel internet het niet doet.
Als de wekker 's ochtends gaat na een korte nacht.
Wakker worden naast een gigantische walm van parfum( al helemaal die zoete zware shit)
Wanneer je een klein wondje op je vinger/teen hebt, en het dan vervolgens lijkt of alles en iedereen erop uit is om precies dat wondje te raken.
Mensen die vinden dat je op whatsapp/ping/msn/facebook/whatever van elk woordje een zin moet maken.
Gillen/blazen/fluiten in je microfoon op XBL of PSN of skype/etc.
Mensen die OVERAL meme's bij gebruiken.
Komt nog wel meer denk ik als ik er srs over na ga denken.

Carbi 17-02-2012 11:04

Haat helemaal niks! nogal een sterk woord, iets niet leuk vinden of iets haten is toch een verschil :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.