![]() |
Help plies
Nou kijk er zit bij mij een meid op school en dir vind ik leuk maar ze zegt van ja ik wil je beter leren kennen enzo mar ik weet niet of ze me leuk vind laatst zij ik : kusje + knuffel en toen zei zij : tongzoen en dikke knuffel :$ ik was best verbaasd maar ik wert nou niet zeker of ze me leuk vind ene leer is ze heel open en zegmaar klef en soms is ze heel erg kortaf dus help pliesee alvast bedankt
|
je zal het haar gewoon moeten vragen, dat lijkt mij de beste optie
|
dat was ik eigelijk van plan on te doen als we mis gezoend hadden ze zei dat ze dat wel wou maar ik wil het zeker weten en wat jullie er van vinden
|
Uit wat ze zegt maak ik op dat ze je eerst wil leren kennen voordat ze iets voor je wil/kan voelen.
|
Ga dingen samen doen, maak haar gelukkig
|
Ga samen dingen doen en trek dan pas je conclusies. Leer elkaar gewoon beter kennen.
|
"ze zegt van ja ik wil je beter leren kennen enzo"
Daaruit maak ik op dat ze je beter wil leren kennen enzo. Dus vraag haar op een date. |
Citaat:
en tijdens die date zal er vast wel wat gebeuren, gewoon niet zo soft doen. |
Ja maar ik ben 13 maar ze wil wel maar kan bijna biet en weet niet goed hoe ik miet beginnen en soms klap ik helemal dicht
|
Citaat:
Een wandeling in het park ? een drankje ergens doen? Zorg dat je open vragen stelt. Dus geen vind jij keet! ook zo leuk ? maar vragen als, wat vind je leuk om te doen in je vrije tijd? wat voor sport doe je ? welke films vind je leuk ? |
Je weet niet zeker of ze je leuk vindt? Daar hebben we een mooi topic voor. Kijk, hier.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |