![]() |
geschikte openbare seksplekken
binnenkort is het weer mooi weer en dat betekent dat je ook buiten op "openbare plekken" seks kunt hebben :)
de enige vraag is waar? :D zelf doe ik het wanneer de omstandigheden(weer,aantal mensen) het toelaten op de volgende openbare plekken: -het park -het strand -het winkelcentrum(in van die dode hoeken/plekken) -de trein -het bos -onder de brug(geen goed idee er voer een boot langs :facepalm:) mijn vraag is weet iemand anders nog goede openbare plekken voor seks? PS: kleine tip als je het in het openbaar gaat doen waar zand is neem dan een deken mee ;) oh en zorg voor een goede smoes en uitkijk post want betrapt worden is echt niet leuk :N |
Als je het op openbare plekken doet, is dat dan niet juist om de spanning van het betrapt kunnen worden?
Anyway, ik heb zelf niet zo'n behoefte om het in het openbaar te doen. Misschien gebeurt het ooit nog, maar het is geen must. |
Nooit reden gezien om speciaal naar buiten te gaan om mevrouw in de geplukte kippenstand te leggen. Als je toevallig buiten bent en je hebt allebei mad zin, ok. Maar plannen? nawh. Ik heb shit te doen.
|
Ik heb alleen buitenseks gehad omdat het toen niet binnen kon. Buiten vind ik maar vervelend en onconfortabel. Heb het nog nooit met voorbedachte rade gedaan. Geen tips van mijn kant dus.
Maar je hebt dus een uitkijk post? Wat moet ik me daarbij voorstelllen? |
in een donker hoekje van een discotheek
het meest spannende plekje, ik heb dat 1 keer gedaan, maar de kans om betrapt te worden is extreem groot :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je wilt niet weten, hoe spannend dat is. iedereen kan het in principe zien, maar niemand valt het op, maar toch kijken mensen soms naar me ivm de regenlaarzen die ik aanhad maar ik doe het niet voor een 2e keer trouwens als iemand mijn slipje gevonden heeft.... hahahahaha |
Citaat:
doen we het ook wel eens buiten :D het principe van de uitkijkpost is heel simpel> 1 iemand kijkt om de zoveel tellen ff rond ;) bv ik sta neem haar tegen een boom in het park in dragende missionaris houden waarbij zij rug tegen boom :D in dit geval zijn we beide uitkijk post ik kijk naar 180 graden cirkel naar de boom toe (eigenlijk minder dan 180 graden omdat er een dode hoek is achter de boom) en zij kijkt naar de 180 graden achter mij :) alleen wanneer we ons hoogtepunt bereiken hoeven we ff niet uit te kijken dat is een risico die we bereid zijn om te nemen :P |
Citaat:
ik neem aan dat er echt wel een paar mensen waren die doorhadden wat jullie aan het doen waren :P en aangezien ik redelijk bekent ben in discotheken en er ook graag wil blijven komen ga ik daar toch maar geen sex hebben xD PS: ROFL over dat slipje xD waarschijnlijk was de vinder er wel blij mee :P |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja ik val sowieso wel op door mijn regenlaarzen haha |
Citaat:
|
Citaat:
en ik geef geen fuck om jou |
zwembad/kleed hokjes
in de tuin op het balkon In een lift In de kerk Have fun :P |
een uitkijkpost? "Wij gaan nu daar seks hebben, kan je hier ff wachten tot we klaar zijn, oh en graag waarschuwen als er iemand langs komt!"
wut? -_- tevens: whereeverthefuckweinigtotgeenmensenzijn |
Citaat:
1 van ons(ik en/of en mijn partner is/zijn uitkijkposten) oh dus als er geen mensen zij in een cactus tuin of geen mensen in het drijfzand heb jij daar sex :p |
Citaat:
met name de lift lijkt me leuk:bloos::D want wanneer die beweegt weet je dat je moet aankleden geen uitkijkpost nodig zolang je op een weinig/niet gebruikte etage bent :D kerk :n |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me zo verschrikkelijk geil om een keer buiten te neuken.
|
in een groot opengras veld is het wel te doen
op het spoor? XD maar vooral: - in zwembadhokjes - in de zee - in het bos - in een toren? |
in een aardappel
|
FLikker op :D
|
flikker zelf op ik doe niets fout:D
|
Citaat:
Citaat:
Hou het een beetje lief kinders (A) :P Of doe nu aan buitensex om een beetje af te koelen.. xD |
Niet met een aardappel! :p
|
Nou die zijn er wel hoor, ik kom uit Den Haag, ik zal er één..oké twee noemen, in Den Haag richting het strand in de duinen op de parkeerplaats langs de Machiel Vrijenhoeklaan richting vakantie park kijkduinpark, het is een doodlopende straat daar heb je een mooie beetje afgelegen parkeerterrein waar je lekker..........en er is ook nog een andere in Scheveningen ook een parkeerterrein maar die is op het strand, en ligt aan de strandweg, richting het havenhoofd met de rood-wit gestreepte toren, daar wandelen wat mer mensen, maar zomers als de zon onder is....:).
|
Op de bank bij je vrienden is een goede plek!
|
Citaat:
Ontopic: In zo'n nauw gangetje tegen de muur, op een cruiseschip met windkracht 8. Je valt wel af en toe om. Wel een hele ervaring.(y) |
Citaat:
|
Geslaagde plekjes:
-in de bioscoop (in de zaal) -in de bioscoop (in de projectorruimte) -in de koelruimte van een cafe -in het kleedhokje van het zwembad -in de auto op een parkeerplaats Minder geslaagde plekjes: -op een bankje in het park (iemand probeerde onze fiets te stelen die verderop stond dus toen moesten we erachteraanrennen :D) -In de auto op een parkeerplaats (niet op de claxon gaan zitten!) -In de duinen (bij -6) |
Ohhh ik vergeet de duinen helemaal, die waren hier wel succesvol. Zorg wel dat je een plek kiest waar je kunt zien of er mensen aan komen :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja... in het bos, in de zomer achter huis, wc op school/werk etc.
Maar buiten is idd het spannedst van allemaal zeker met zn 2en |
Citaat:
|
Oeh, in de kleedhokjes van het zwembad. (Y)
Of nog beter, op vakantie op het strand waar weinig mensen zijn. En dan tegen zonsondergang aan. Ook nog best wel romantisch ook ^^ |
in de auto
|
Miss naaktstrand
|
Ik heb een keer seks gehad aan de Herengracht in Amsterdam, we zaten bij iemand op het stoepje. Haha, het was 2 uur 's nachts en de weinige mensen die ons zagen keken wel even raar op ja. :P
|
Jullie weten dat het topic 3 maanden oud is?
|
Citaat:
|
Dat de TS daarom deze info niet meer nodig heeft?
|
Ach, kans genoeg dat andere mensen dit topic nog interessant/inspirerend vinden, lijkt me zo. :Y
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |