Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=83)
-   -   pws aardrijkskunde United States of America (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1852138)

DavidEzinge 26-01-2012 18:01

pws aardrijkskunde United States of America

wie heeft er een pws aardrijkskunde over Amerika, new York voor mij? 1tje die nog niet op internet staat...! Ben met alles tevreden!!! zit nogal in nood..... bij voorbaat dank:)

Winstanley 26-01-2012 18:05

Plagiaat ten strengste verboden. Had je maar eerder moeten beginnen

DavidEzinge 26-01-2012 19:30

Citaat:

Winstanley schreef: (Bericht 32305468)
Plagiaat ten strengste verboden. Had je maar eerder moeten beginnen

Snap ik, maar anders ben ik nog een jaar kwijt...
Wou het eigenlijk bij geschiedenis doen, maar die klas zat vol.
Dit interesseert mij veel meer dan ak, weetwel weer de geschiedenis van New YORK!
En ik weet dat ik voor mijn vervolgopleiding dat scheiss werkstuk echt niet nodig heb....

Dus a.u.b., laat mij voor deze ene keer plagiaat plegen en stuur mij je werkstuk *O*

Kitten 26-01-2012 19:50

Ik stel voor dat jij je heel diep gaat schamen.

Daarna ga je met je docent overleggen, want die weet echt wel dat het niet jouw werk is. PWS is namelijk iets dat echt begeleid moet worden en als je dat niet met je docent hebt gedaan, zal hij/zij doorhebben dat het niet klopt.

Apate 26-01-2012 21:42

Niemand gaat je een pws geven.

Bovendien is dit behoorlijk je eigen schuld, dus ga inderdaad maar eens met je docent praten.

DonaldFuck 26-01-2012 22:13

Lullige reacties:D

Nee maar gozer, waarom zouden we je een heel pws geven? Niemand hier kent je neem ik aan, en zelf hebben de meesten er waarschijnlijk best veel tijd ingestopt. Mijn pws moet ik trouwens bijna inleveren, maar het gaat niet over amerika, dus helaas. En ik zou gewoon zomaar wat in elkaar flansen nog ff snel, niet plakken en knippen, wel echt eigen woorden, en het dan via een herkansing ophalen naar een voldoende;)

DavidEzinge 27-01-2012 04:36

Yess thanks guys voor jullie support.
Elmar, was een goed plan, ben nu op de helft. Gaat best lekker.
Maar ben kapotmoe, morgen weer verdert.
Volgende x toch maar even wat eerder beginnen:)

DonaldFuck 27-01-2012 20:42

Citaat:

DavidEzinge schreef: (Bericht 32306803)
Yess thanks guys voor jullie support.
Elmar, was een goed plan, ben nu op de helft. Gaat best lekker.
Maar ben kapotmoe, morgen weer verdert.
Volgende x toch maar even wat eerder beginnen:)

Ik herken het tijdstip en het voornemen eerder te beginnen, succes ermee, is mij nog niet gelukt tot op heden..:D

Duckdonkey 30-01-2012 17:32

ik zou een briefje aan je docent geven:

'beste meneer,
ik DavidEzinge ben zo idioot geweest om op een internetforum een oproep te plaatsen of er nog iemand een werkstuk voor me heeft. Geschiedenis interresseert mij veel meer en daarom doe ik maar niets aan dit vak. Dat scheitwerkstuk heb ik toch niet nodig voor mijn opleiding.
Lieve lieve lieve leraar, als ik nu op mijn knieeen ga en zeg dat het me spijt, heb jij dan een werkstuk voor mij, of kun je me ook een voldoende geven zonder dat ik zelf ook maar de helft van de inhoud van het werkstuk heb gelezen?
Gegroet,
DavidEzinge.'

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.