![]() |
ughbjerfdushbjnsaaaiuurbjtrjfkmtrijgebrekp5urjvbnciufbjdckn№1597
Zo.
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Aldan 74 Quintiano 51 Uomi 38 Apate 30 Pierrot 26 Chick Rock 26 Sigmund 24 LeMiserable 23 Uice 20 Lusi 18 Vowel 18 *Miekje* 16 Noedelhap 16 Schrödinger 16 Panopticon 15 Little Phoebe 10 Stefenootje 10 Lorelei 10 Trimm Trabb 9 .sann 7 Paranoide 7 mollerator 5 Chicka Little 5 Pippeloen 5 Rationeel 5 Carn 4 Commendatore 4 Sarah 3 deadlock 1 Sabir 1 Gnork 1 Macrador 1 Rivka 1 Elmp 1 Goed zo Aldan. :D:facepalm: |
Kat beetje russia overload in jouw buurt :bloos:
|
Eigenlijk wilde ik Ostsaailgie doen maar dat spreekt niet zo fijn uit. :(
|
En al helemaal niet als het koud is. :D:D::D:D:D:D:dd
|
Zo. :cool: Misschien dat ik hem nog een paar keer verander als ik wat leukers bedenk.
|
Ostsaailgie is leuker.
|
Nee, dat kan je niet uitspreken. Of ja, het kan wel, maar het ligt niet echt goed in de mond.
|
wat een rare naam voor een topic
|
Hoi rallone! Het is een heel goede naam.
|
hij is in ieder geval wel opvallend
|
Precies, zo raken we het topic niet kwijt. Dat is heel positief. Wie ben jij?
|
Jezus Aldan :d
|
ik ben Ralf aka Rallone
|
lol. Die naam :( :D.
|
Citaat:
Citaat:
|
*gniffel*
|
Citaat:
|
ik ben 17 maar dat kunnen jullie ook zien. Ik doe aan judo en doe mbo opleiding niveau vier. Voor school moet ik nu tot de zomer vakantie stage lopen. Nog iets meer dat je wil weten??
|
Wat voor opleiding doe je :O? Behalve MBO 4 ;)
|
Citaat:
|
Accountant 2de jaar
|
Citaat:
Citaat:
|
BPV eigenlijk. Ik mag op een administratie van een bedrijf meehelpen.
|
Hallo Ralf.
Aldan, wil je met me trouwen? Misschien? |
Hallow LeMiserable
|
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (N). Ik moet iets met het plafond doen wat best moeilijk is uit te leggen, en het is heel zwaar en het wil niet en nu ben ik gefrustreerd (N)
:D:D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
O, je bent platen op het plafond aan het klikken. :( Nevermind.
|
Goeiemorgen.
|
Er was nooit sprake van een gat in het plafond lieve Kat, het is een gat in mijn muur.
|
Overigens vind ik het stom dat dat gat dicht moet, als mijn internetkabel weer een keertje kapot gaat heb ik een groot probleem.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Inderdaad. Maar dan kan ik dus geen nieuwe kabel in mijn kamer krijgen.
|
Citaat:
Overigens, wisten jullie dat er een woord is voor 'onnodig ingewikkelde machine om simpele dingen mee te doen'? Ik nu wel. Het heet Rube Goldmergmachine. |
En dan moet die daarna ook weer dicht, en dan heb je muur vol met dichtgeplamuurde gaten :O
|
Citaat:
|
ik heb er laatst een gezien hoe je de krant kon laten omslaan zonder zelf te doen
|
Citaat:
Mijn ouders kunnen er over het algemeen mee door, ze zijn het tegenovergestelde van bemoeizuchtig, namelijk ongeïnteresseerd :D. Als iemand ons trouwen gaat, heb ik wel een voorkeur voor een forumbaas+, voor de nodige autoriteit :y. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
laat het dan gewoon open
|
Dat mag niet ;)
|
jammer anders was het een stuk minder werk
|
vertel mij wat :D waarom denk je dat ik in de eerste plaats dat gat in mijn muur aan het dichten was :(
|
Ik had van die nepkaarsjes gekocht bij xenos, 2 voor een euri. Ze staan sinds maandag al aan (hebben alleen één nacht uitgestaan) en sinds dinsdag staan ze buiten op Pioen haar grafje en ze doen het nu gewoon nog steeds :eek: ondanks dat ze nu in het water drijven van de vele regen. Topspul.
|
omdat jij een gat in de muur niks vind
|
Citaat:
|
We hebben net kennismakingstoetsen gemaakt voor het pilot examen van aankomende dinsdag. Het moest 3f zijn, dus ik dacht: oh, nouja we zien wel *schouderophaal*. En toen ik dat ding voor mijn neus kreeg vroeg ik me echt ten zeerste af of het wel echt 3f was :|. Het was Zo. Simpel! Het niveau, waar is dat gebleven? :|.
|
Citaat:
http://i201.photobucket.com/albums/a...m/HPIM2065.jpg over een maandje ga ik proberen een stekje Pioenrozen erop te planten. Ze zijn nu niet verkrijgbaar nog. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |