![]() |
Roti & Shoarma..
Ik heb een vraag ivm met roti en shoarma.. Wat is er nou echt zo slecht aan beiden?
Is het uberhaupt slecht voor je? Ik zit nu in de cut (Een fitness term, voor afvallen.) En neem daarom veel eiwitten etc. Maar je zou toch denken, dat als je een KIP shoarma neemt.. Er lekker veel eiwitten in zitten en niet per se heel slecht voor je is? En hoe zit dat met roti? Ik heb het nooit echt vet of iets dergelijks gevonden Bedankt voor de hulp! |
Shoarma wordt over het algemeen gegrilld en een kipshoarma is dus op zich niet slecht voor je (voor lams- of varkensshoarma wordt meestal wel weer vet vlees gebruikt). Knoflooksaus is dan wel weer min of meer hetzelfde als mayonaise, dus die kun je er dan beter niet op doen. En misschien moet je even kijken of er ruimte in je eetschema zit voor het broodje dat erbij zit, want je zult ook wel koolhydraten minderen tijdens het cutten, neem ik aan.
|
Oke dan en jah ik minder KH, Thx:P
Hoe zit het met roti? |
Roti lijkt me vrij gezond. Tenminste, de roti die ik heb gegeten zou wel in een dieet passen.
|
Je kan ook zelf knoflooksaus maken door een halve teen knoflook in een bakje (magere)yoghurt te persen en daar dille, peper, zout en andere kruiden naar smaak aan toe te voegen.
|
Nog andere? xD Heb nog niet echt me antwoord
|
Vlees op zich is niet slecht, maar wat er op wordt gegooid aan kruiden en saus wel. Bij de kruiden zit namelijk over het algemeen VEEL te veel zout en de saus is te vet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |