![]() |
verjaardag
hallootjes,
ik ben bijna jarig:) wordt dan 14... maar k krijg nu al van die vragen: eh wat wil je eigenlijk voor je verjaardag? maar ik weet dus echt helemaal niks. ik ben een stoere meid (dat zeggen ze tenminste) ik ben nergens bang voor... uh... hou van make-up en sieraden en dans en zing graag... dus weten jullie iets? xxx |
Kijk om je heen in de winkels en naar meisjes van jou leeftijd kun je je lekker jaloers maken omdat jij sommige dingen die zij hebben nog niet hebt en dus op je verlanglijstje zet.:P
|
ik zou geld vragen, op een rekening zetten, en wachten tot je een keer iets duurders weet(laptop,mobiel etc) en het daar dan bij leggen. In elk geval niet iets gaan vragen 'omdat dat nou eenmaal zo hoort' want dan is het zonde.
|
dat is nou net het probleem, ik heb heel veel al (mobiel, laptop, ipod ect.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
maar... weet nog iemand iets voor mn verjaardag??
|
Kleding, boeken, cd's, films, dagje uit?
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoofdletter gebruik, interpunctie en spelling zijn niet zo goed, probeer dat te verbeteren. Blijf actief bloggen, dan komen mensen nog eens terug naar je site ;) link naar je blog op je twitter/facebook/msn. Maak een blog over verjaardagscadeautjes, misschien verzin je dan iets ;). |
Voor mijn verjaardagen krijgk gwn ne verjaardagstaart en magk kieze wa we 's avonds eten. That's it. Als ik iets wil moek der ma voor werke. Wie is der nu den verwende nest?
|
Citaat:
|
Betaald van het geld dat je van je ouders hebt gekregen. Je hoeft toch niks te vragen?
|
Citaat:
|
je kunt ook voorstellen samen met je moeder/zusje whatever een workshop te doen voor je verjaardag. (chocolade maken, sieraden maken, fotografie, volgens mij bestaat er van alles wel ergens een workshop)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |