![]() |
Op zoek naar website maker
Hallo,
Je moet een (beetje) kunnen scripten (geen idee of dit php, html of flash is/wordt) en het online krijgen ervan. Domeinnaam is geen probleem en budget al helemaal niet. Graag alleen serieuze mensen die hier ervaring mee hebben of dit als een hobby graag doen :) Ik ben erg benieuwd of er hier mensen zijn die hier met mij over willen praten. Ik heb het idee namelijk al in mijn hoofd en het voorbeeld (dus ook script gok ik?) staat al online op een andere website waar ik het oorspronkelijke idee vandaan heb. Mvg, Malino |
ik denk eerder dit bericht op contact gezocht moet plaatsen.
Maar heb geen zin/tijd om zelf iets op te zetten? Want er zijn veel eenvoudige oplossingen hiervoor te vinden. |
Citaat:
Citaat:
On-topic; Ja, ik kan natuurlijk zelf iets opzetten en heb daar alle tijd voor. Alleen ik denk toch dat ik voor dit project een ervaren iemand voor nodig heb. Of iig iemand die meer weet dan de simpele basis codes zoals ik. |
Wat voor een project is het dan?
Misschien kan je het gewoon prima via Wordpress doen. |
Citaat:
|
Als je wat meer kan vertellen over wat je in gedachte had.. Zoals wat voor site het wordt, wat het moet kunnen, wat je al hebt, wat je verwacht van degene die je zou moeten helpen, of je iets kant en klaars wilt hebben en dat aanpassen op je wensen, of dat je iets from scratch wilt bouwen.. etc.
|
ik heb zelf al een aantal html sites in elkaar gezet, php en mysql zijn bij mij ook niet helemaal onbekent, dus bij vragen/hulp stuur gewoon ff een pm ;)
en budget heb je niet echt nodig, er zijn genoeg gratis host services, en dan kan je die url altijd nog om laten zetten desnoods naar een .tk :P laat maar horen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |