Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Wat vind jij? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1852356)

skiksieee 30-01-2012 11:02

Wat vind jij?

Hallo,

Ik moet voor mijn school een topic maken over wat jullie vinden van het rookverbod.
Bij deze dus.

Wat vinden jullie van het rookverbod?
Ik zelf vind het verschrikkelijk, omdat ik zelf rook. en de niet rokers staan toch altijd bij de rokers

Reverend 30-01-2012 11:17

Je moet van school een topic maken?

Ik vind het rookverbod fijn, maar veels te streng. In restaurants en eetgelegenheden vind ik het prachtig, maar in kroegen hoor je gewoon te kunnen roken. Ikzelf rook al een tijdje niet meer.

Secret Agent 30-01-2012 11:22

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32314533)
Ik vind het rookverbod fijn, maar veels te streng. In restaurants en eetgelegenheden vind ik het prachtig, maar in kroegen hoor je gewoon te kunnen roken. Ikzelf rook.

Hawahaai 30-01-2012 11:44

Ik vind het rookverbod erg fijn. Als ik nu een avondje wegga, hoef ik me niet druk te maken over benauwdheid en ook stinken je kleren niet naderhand. Ik rook zelf niet en in mijn vriendenkring rookt ook niemand, volgens mij.

Apate 30-01-2012 11:59

Ik vind het superrelaxed dat er in restaurants niet meer gerookt wordt. Maar in de kroeg maakt het me werkelijk geen flikker uit, bovendien ken ik genoeg kroegen waar alsnog prima veel gerookt wordt. Ik heb daar verder niet zo'n groot probleem mee eigenlijk :O. Ik heb zelf nooit gerookt.

DonaldFuck 30-01-2012 23:49

In de kroeg hoort het er gewoon bij dat er binnen gerookt wordt, ik vind het dus veel te ver doorgevoerd. Nederland = repressie. Je mag steeds minder.. dalijk mag je ook niet meer snuiven bij Nightmare...:D

Strobe! 31-01-2012 09:41

Ik vind het prima. Alles wat een ander tot een last brengt en natuurlijk zijn er uitzonderingen, mag aangepakt worden.
(Jaja zo ben ik opgevoed.^^)

Sihem 31-01-2012 10:32

Echt super fijn! Ik vind dat ze in die kleine barren veel strenger moeten zijn. Nu kan ik teminste uiteten maar uitgaan naar een bar gaat nogsteeds niet met mijn astma

rallone 31-01-2012 10:39

ik vind het een fijn verbod ik houd helemaal niet van roken vind het echt stinken en krijg het er soms benauwd van dus mooi dat ze het hebben ingvoerd.

Freyja 31-01-2012 12:17

Ik moet zeggen dat toen het rookverbod nog niet gold, ik eigenlijk nooit last had van rook in de kroeg - de afzuiging was meestal heel goed geregeld. Maar ondertussen ben ik het zo ontwend, dat het echt enorm prikkelt als ik wél bij iemand in de rook sta, dus ook in de kroeg.

In restaurants etc vind ik het dikke prima; het verpest echt je eten. Wat mij betreft voeren ze het ook in op terrasjes, want op de een of andere manier krijg ik het altijd voor elkaar om alsnog in de rook van iemand naast me te zitten, en juist in de frisse buitenlucht is rooklucht smerig. Maar goed, ik rook dan ook niet; wat mij betreft stopt de hele wereld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.