![]() |
Het officiele Sexualiteit-Meeting topic
Omdat het vorige Meeting topic niet bepaald serieus genomen werd, proberen we het bij deze nog een keer.
Het gaat dus over de Sexualiteit meeting. Eerst even wat zaken op een rij.
Bij deze meteen een poll om je voorkeur in uit te spreken. Geef alsjeblieft aan waarom je kiest voor die dag. De poll is niet doorslaggevend, het kan best zijn dat een dag 1 stem meer krijgt maar er uiteindelijk toch voor een andere dag gekozen wordt. Je kan meerdere antwoorden geven, dus als je op meerdere dagen kan of de datum niet zo heel veel uitmaakt voor jou, kan je ook dat aangeven. Let op: Er mag best wat gediscussieerd worden over de meeting zelf, maar chatten over andere zaken dan de meeting of dingen die niet serieus bedoelt zijn, zijn hier niet gewenst en zullen verwijderd worden. Hou er dus alsjeblieft een beetje rekening mee dat er veel mensen zijn die het hier serieus over een meeting willen hebben. Alvast bedankt voor het lezen van dit tekstje en hopelijk komen we tot een geschikte datum. :) Edit: Ik ben vergeten het over een plaats te hebben. Geef in je reactie aub ook even aan wat je een geschikte plaats lijkt om de meeting te houden. Denk er dan echter wel aan dat dit een enigsins centrale plaats moet zijn waar wat te beleven is. (Kom dus niet aanzetten met Urk of Groningen :p) |
Wat mij betreft zijn 1, 8 en 15 september allemaal prima.
|
1 sept dan kom ik :p
|
Wat mij betreft wordt het ook 1 september.
|
Alles behalve 25 aug. En waar wordt het gehouden? Utrecht? Is wel lekker centraal.
|
ik weet nu nog niet wat mij het beste schikt. Volgens mij kan ik alle dagen. Utrecht is wel een leuke stad voor een meeting.
|
Ik vind alles best.
|
Heb op alles behalve 1 september gestemd. Dit omdat ik voor 2 september fit moet zijn..
Afhankelijk van de mensen zou ik echter nog wel komen, maar niet te lang blijven. En ik hoop dat de meeting in Utrecht gehouden word. |
Hmmz , 1 of 8 sept :) liever 8 dan heppik meer geld :)
|
8 kan ik iig niet :(.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
8, 15 of 22 september zou cool zijn, ('k zit in Oostenrijk tot den dertigste en den eerste zou ik dan nog willen slapen, aangezien we den eenendertigste nog zoeken uit te gaan :D )
als ik mag van thuis en ik kan kom ik gegarandeerd, en ik zal eens vragen aan ufo2230 of ie ook meekomt (hoef ik de trein niet te nemen :) ) *blue* |
Citaat:
|
Citaat:
Het liefst 15 of 22 September, maja dat is voor veel mensen zeker te ver weg. Voor die tijd kan ik zeker niet. En dan kan ik zelfs nog niet met zekerheid zeggen of ik op die data wel kan. Ik kan dus nog niet eens zeggen of ik überhaupt wel kom. Damn lekker bezig ben ik :S Ik WIL wel komen, en als ik kan dan kom ik ook :) En dan sleep ik Soullar mee, of ie nou wil of niet :D Het liefst 15 of 22, en dan bij voorkeur 22 September, en het liefst in Utrecht :) Verder ligt het natuurlijk ook nog aan de mensen die komen :) |
Ik ben alleen.
Ikben bang dat als ik kom dat ik helemaal niks en niemand heb om mee te praten. Weinig mensen hiero vinden mij aardig heb ik het idee :/ |
Citaat:
Btw: Op de meeting praat vaak iedereen al met elkaar vóórdat ze weten wie je op het forum bent haha. Dus maak je maar geen zorgen hoor :) En op een meeting is sowieso iedereen heel 'anders' dan hier online.. |
wat moet ik me bij zo,n meeting voorstelen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ufo2230 komt ook mee normaal gezien
nja over een plaats kan ik niet meediscussiëren, want ik ken nederland zo niet :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naja denk dat ik toch wel kom maar dit is best wel eng enzow , allemaal blije mensen met allemaal leuke verhalen en dan kom ik aan lopen :/
|
Citaat:
Maar goed, moet nog zien of ik kom. Hangt van een aantal factoren af (wie er komt, of ik dan druk bezig ben het huis te renoveren of niet, etc) :s Het is nog te vroeg om het zeker te weten. En Verbal-violence hoeft zich nergens zorgen over te maken, het valt allemaal reuze mee. |
Wat als ik helemaal doordraai en iedereen ga knuffelen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*blue* |
Citaat:
Overigens wat je in bovenstaande reply schrijft, is deels op mij van toepassing. Voornamelijk het onderhouden van contacten vormt voor mij een hoge drempel, omdat ik niet altijd even veel behoefte aan contact heb. |
Citaat:
|
Ach, we zullen zien. Wanneer post je trouwens een foto op het forum? Zodat je op de meeting ook herkend wordt :p
|
Citaat:
*Als je na dit alles nog niet in staat bent om me te herkennen weet ik het ook niet meer :D * |
Citaat:
Ow ennuh, ik wil jou wel ontmoeten hoor! :) Datum maakt me trouwens niet zo uit (wel liever in september iig) en Utrecht lijkt mij het meest centrale en er schijnt een boel te beleven zijn... |
Citaat:
Ik kreeg btw de eerste grijze haren op mijn 15e :o |
Laten we eerst even een datum vastleggen voordat we overgaan op hoe men elkaar 't best kan herkennen, oke? :)
De dagen gaan een beetje gelijk op, misschien nog even wachten tot nog iets meer mensen gestemd hebben en dan maar hopen dat er een dag uitschiet. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
15 of 22 sept. lijkt mij ook prima. En plaats kan ik toch als enige Utrecht bedenken (als meest centrale). Hoewel dat toch niet echt bij mij om de hoek ligt... (maar dat boeit verder niet als het een leuke dag wordt; wat het ongetwijfeld wordt :D) |
Citaat:
|
Zullen we dan maar gewoon in Utrecht afspreken. Ik heb verschillende meetings gehad met muziek en daar waren ze het leukste. Het ligt centraal en ze hebben een meetingpoint op het station.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja ik vind alles best als maar in Utrecht is. Ik begrijp Verbal Violence wel. heb wel beetje hetzelfde. Ben nog nooit op meeting geweest en vind ook wel eng. Ook omdat ik hier eigenlijk niemand persoonlijk ken. Moet ook even kijken of ik uiteindelijk wel kan, maar das later een zorg. Ik ga acoord met 15/22 september (y) ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |