![]() |
Wat heb je gevonden?
Wat heb jij voor cools (terug)gevonden? Bijvoorbeeld bij je oma op zolder, onderin de vriezer, in een winkel, op internet of waar dan ook?
Ik vond een gietijzeren poffertjespan bij de kruidvat voor 3 of 4 euro :cool:, een fles wodka in mijn voorraadstash, en 5 euro op straat (y) |
gister heb ik allerlei zooi uitgezocht en ik vond een domme brief van mijn moeder aan mijn zusje waarin ze waarschuwt voor alle gevaren van internet, en dat ze niet snapt waarom mijn zusje zoveel op msn zat en dat er heel veel relaties en huwelijken kapot gaan dankzij internet. :')
Heb me kostelijk vermaakt. |
Ik vond dit leuke TopDropTopic
En ik vond afgelopen vrijdag een zakje magnetronpopcorn waarvan ik was vergeten dat ik het nog had. Het was lekker. |
In de voorraadkast vond ik net een boterham die ik heel lang over het hoofd had gezien. Hij was donkergroen.
|
Ik vond vandaag niets. :confused: Maar dan ook echt helemaal niets. Niet eens een onverwacht stuk kaas in de koelkast ofzo.
|
Ik vond een zakje met van die zachte, groene mintsnoepjes met een suikerlaagje. De snoepjes zijn nu niet zacht meer, maar wel nog erg lekker *O*
|
20 cent in een automaat! *o*
|
Basterdsuiker. Op tafel bij ons in onze woonkamer. Het was volgens mij van niet echt iemand in het speciaal, en nu is het van mij (Y)
|
Ik zocht bij mijn moeder naar nuttige spullen voor in ons nieuwe huis. Daar vond ik o.a. een mok met daarop "Elmer" en de naam van mijn basisschool. En een lepeltje en metalen bekertje met mijn naam en geboortedatum erin gegraveerd.
|
Vroeger vond ik kroketten vies
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |