Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe voel je je op relationeel gebied? #121 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1852373)

Panopticon 30-01-2012 14:12

Hoe voel je je op relationeel gebied? #121

Nieuwe!
Oude: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1847048

OT: Gelukkig heb ik lieve vrienden en vriendinnetjes (Y)

Freyja 30-01-2012 16:00

Heerlijke dagen samen <3 Maar nu is hij richting zijn studiestad, poeh. Nou ja, donderdag zie ik hem weer als het goed is *o*

Definite 30-01-2012 16:07

The first time I don't understand a woman, and that's a fucked up feeling.

Reverend 30-01-2012 17:41

Citaat:

Definite schreef: (Bericht 32315280)

Wen er maar aan en wees blij dat het je zo laat pas overkomt.

En hier gaat het nog helemaal prima. Sorry forumbitches!

Daantjer 30-01-2012 18:33

Citaat:

Definite schreef: (Bericht 32315280)

The brain of a woman: On the left side is nothing right, on the right side is nothing left.

Dott 30-01-2012 19:58

Omg vriend van ons maakt met zn nieuwe chick in 1 week meer kleffe foto's dan wij in 2 jaar.
ik wil ook lieve, schattige, kleffe (opbed) foto's <3

Daantje_0705 30-01-2012 20:41

Ik heb het ff moeilijk de afgelopen week. Eerst leek hij niet goed te weten wat hij ermee aan moest maar gisteren was hij ineens wel heel lief en troostend. Heb een beetje gedoe met m'n moeder en ondanks dat hij het met haar eens was en mijn actie niet zo slim vond, kon hij wel goed verwoorden wat hij ervan vond zonder dat ik me nog meer aangevallen voelde. Hebben toen fijn gepraat en er is me toen ook wel heel veel duidelijk geworden. Nu is ie aan het werk en heeft ie na z'n werk nog zes minuten om z'n laatste OV-verbinding naar mij te halen en dat is echt heel weinig. Hoop dat ie het haalt, vind het alleen al lief dat ie het wel proberen :) Dan kruipt ie lekker bij me in bed vannacht. Als het niet lukt gaat ie bij z'n ouders slapen en komt ie morgen, ook wel heel fijn :)

ST*R 31-01-2012 09:00

Pff ik ben zijn tentamens echt helemaal zat. Ik zie hem bijna niet, en we hebben ook niet veel contact (en dan denk ik dat hij miss niet zo veel aan me denkt, wat ook wel logisch is, maar ik denk juist wel veel (te veel?) aan hem).
Laatst was ik wel naar hem toe gegaan om even met hem te zoenen, en toen had ik echt allemaal kriebels in m'n buik haha. Nouja, morgen zie ik hem als het goed is weer :)

Tigerly_oud 31-01-2012 10:37

Oef, wat nou als ik straks ineens weer een vriendje heb. :o

Atelier Madame 31-01-2012 13:07

Citaat:

Tigerly schreef: (Bericht 32317077)
Oef, wat nou als ik straks ineens weer een vriendje heb. :o

Dan moet je een feestje vieren
*O**O**O**O**O**O**O**O*

Tigerly_oud 31-01-2012 13:46

:D

Eerst maar even kijken hoe het loopt. Hij trok zondag zijn conclusies uit wat ik vertelde over mezelf dat ik iemand ben die me niet snel overgeeft aan een situatie, dat ik me niet zomaar stort in een relatie. Toen zei ik dat hij daar gelijk in heeft. Dat ik sowieso pas voor mezelf toe durf te geven dat ik iemand leuk vind, als ik weet dat de ander mij ook leuk vindt.

Gisteren stuurde hij een Whatsapp: "Kus voor jou, zomaar, omdat ik je leuk vind." Ik denk dat hij me een handje wil helpen met toegeven. :o

ST*R 31-01-2012 15:55

^leuk!

Citaat:

ST*R schreef: (Bericht 32316911)
en dan denk ik dat hij miss niet zo veel aan me denkt

Wat stel ik me toch weer aan, kreeg vlak daarna een smsje of ik even langs wilde komen en dat hij zoveel aan me denkt :P

Tigerly_oud 31-01-2012 17:42

Ik blijf me verbazen over jullie klefheid. GODDAMN! Maar blij at het voor jullie alle twee kennelijk werkt! (y)

Volk 31-01-2012 17:52

Ik heb niet echt veel te melden. Het gaat zoals gewoonlijk goed, bijna 5 jaar ondertussen. Vriend en ik zijn allebei stapelgek op onze kat. Lekker met z'n drietjes is bed liggen:cool:

O! Vergeet is toch bijna iets heel belangrijks. Mijn nichtje van anderhalf zei afgelopen zondag voor het eerst mijn naam! Ze zei al iets dat er op leek, maar nu zei ze echt mijn naam. Ik was zo blij, heb haar opgetild en samen een dansje gedaan. Mijn nichtje is het liefste kindje ter wereld, en zij vind mij de liefste tante ter wereld. Dat heeft ze niet gezegd, maar aangezien ze die andere tante nooit ziet vind ik dat ik daar wel van uit mag gaan

ST*R 31-01-2012 17:53

Haha :P nou zo klef is het toch niet als je vriendje smst dat hij veel aan je denkt? Ik vind het wel mee vallen eigenlijk, en ik hoop dat hij nog lang zulke smsjes blijft sturen!

Noctiluca 31-01-2012 17:56

Ik heb een openbaring gehad. Hij doet geen moeite voor me, maar dat is heel erg logisch want dat heeft hij nooit voor me moeten doen. Ik ben eigenlijk aan komen wandelen en blijven hangen, hoe hard hij soms ook probeerde me weg te duwen. Dus het belangrijkste signaal wat ik afgegeven heb is 'Doe jij maar lekker wat je wil, ik ben hier en ik blijf hier.' Ik kan niet van hem verwachten dat hij anders doet, als ik hetzelfde blijf doen als ik gedaan heb.

Noctiluca 31-01-2012 17:57

En dat gezegd hebbende, is het na een jaar toch echt tijd om aan iets nieuws te beginnen.

Tigerly_oud 31-01-2012 19:27

Hear hear Anne! En met carnaval lekker lossss!!!

EZBlade 31-01-2012 19:45

Citaat:

Tigerly schreef: (Bericht 32318457)

En dan moet jij je misschien wel inhouden ;)

Mutant_oud 31-01-2012 20:13

Citaat:

Noctiluca schreef: (Bericht 32318068)
Ik heb een openbaring gehad. Hij doet geen moeite voor me, maar dat is heel erg logisch want dat heeft hij nooit voor me moeten doen. Ik ben eigenlijk aan komen wandelen en blijven hangen, hoe hard hij soms ook probeerde me weg te duwen. Dus het belangrijkste signaal wat ik afgegeven heb is 'Doe jij maar lekker wat je wil, ik ben hier en ik blijf hier.' Ik kan niet van hem verwachten dat hij anders doet, als ik hetzelfde blijf doen als ik gedaan heb.

Goed dat je het inziet. Ik weet hoe moeilijk dat is.

Citaat:

Noctiluca schreef: (Bericht 32318077)
En dat gezegd hebbende, is het na een jaar toch echt tijd om aan iets nieuws te beginnen.

(y)

Noctiluca 31-01-2012 22:12

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 32318599)
Goed dat je het inziet. Ik weet hoe moeilijk dat is.

(y)

Het maakt het eigenlijk heel erg duidelijk en makkelijk, en dat is het een jaar lang niet geweest dus.. ik vind het geloof ik niet zo moeilijk. :o Maar ik heb hem nog niet gezien sinds mijn openbaring, dus wie weet ;)

Noctiluca 31-01-2012 22:12

Citaat:

Tigerly schreef: (Bericht 32318457)

Óf me gedragen met carnaval, is misschien ook een keer een optie *O*

Tigerly_oud 31-01-2012 23:36

Citaat:

EZ_Blade schreef: (Bericht 32318517)
En dan moet jij je misschien wel inhouden ;)

O KAK ja!! :D

art4live 01-02-2012 11:14

Nadat ik weer contact het met me ex om het mss goed te maken enzo... Zouden vandaag afspreken.
Maar ze kon niet.
En toen heb ik er definitief een eind aan gemaakt... Het raakt me nog te veel ik dacht dat het wel over was. Maar zag foto van haar met der vriend zoenen en toen brak dat mij echt veel harder dan ik dacht. Ik ben blij dat we nu niet meer afspreken en hoop dat ik haar keertje echt uit mijn hoofd kan zetten want word er gestoord van.
Ben nu wel verliefd op een meisje en het is het knapste en leukste meisje waar ik ooit mee bezig ben geweest :bloos: maar denk nog steeds aan me ex... hoop dat als ik iets krijg met dat meisje dat die gedachtes dan definitief weg zijn.

@Tigerly: hoop voor je dat het gaat lukken met mss je nieuwe crush :)

Vowel 01-02-2012 15:01

Het lijkt me niet slim om een nieuwe relatie te beginnen om je ex te vergeten. Tenminste, als je serieus iets met dat meisje wilt. Anders wordt het zo'n reboundrelatie. ;)

wup 01-02-2012 16:56

Samen slapen is zoveel leuker als het vriest <3 (en het eerder op moeten staan dan hij zo veel moeilijker :()

Vesta 01-02-2012 20:57

Ik ben nog steeds one of the guys :(

art4live 01-02-2012 22:35

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32320101)
Het lijkt me niet slim om een nieuwe relatie te beginnen om je ex te vergeten. Tenminste, als je serieus iets met dat meisje wilt. Anders wordt het zo'n reboundrelatie. ;)

Mee eens... maar ik vind dit meisje echt leuk... en ik wil geen relatie om me ex te vergeten maar ik hoop gwn dat de gedachtes definitief over zijn zodat ze mijn geluk in met me nieuwe relatie niet in de weg staan dat is het meer.

fizzle-fluffy 01-02-2012 23:11

Wauw! We zitten nu al 2 weken samen op 20m2 en ik ben elke ochtend nog steeds superblij dat ik naast hem wakker word en elke maaltijd heel gelukkig dat ik samen met hem eet *O**O*

Disturbedangel 02-02-2012 08:54

Gister crematie van mijn moeder gehad, dat was heel zwaar, maar god wat was ik blij en gelukkig dat hij bij me was <3

Dott 02-02-2012 10:11

Gecondoleerd :(

Tigerly_oud 02-02-2012 10:45

Oooo Liz. :( En Babs ook natuurlijk.
Gecondoleerd. Heel veel sterkte! En onthoud: je bent altijd sterker dan je denkt!
Liefs!

Secret Agent 02-02-2012 10:47

Wat naar... Sterkte ermee!

Disturbedangel 02-02-2012 10:51

Dankjewel! Het was absoluut niet makkelijk, maar het is beter zo voor mama, dat zeker :)

Freyja 02-02-2012 12:05

Heel veel sterkte Disturbedangel. Fijn dat hij er voor je was! Gecondoleerd.

fizzle-fluffy 02-02-2012 14:15

Gecondoleerd Disturbedangel :)

Vowel 02-02-2012 14:40

Citaat:

Disturbedangel schreef: (Bericht 32321929)
Gister crematie van mijn moeder gehad, dat was heel zwaar, maar god wat was ik blij en gelukkig dat hij bij me was <3

O jeetje, gecondoleerd. :(

Louis Armstrong 02-02-2012 15:43

Citaat:

Disturbedangel schreef: (Bericht 32322106)
Dankjewel! Het was absoluut niet makkelijk, maar het is beter zo voor mama, dat zeker :)

sterkte.

ST*R 02-02-2012 15:52

Ook gecondoleerd van mij.

Soms is het wel lastig dat ik meer wil en hij daar nog niet aan toe is. Wel fijn om erover te praten, en ik snap hem heel goed. Ik moet er alleen soms wat beter mee om gaan en regelmatig vergeet ik ook dat hij een stuk jonger is. Nouja het was iig suuuper fijn om weer samen te zijn, hij is zo leuk en we hebben zo veel lol samen!

Volk 02-02-2012 19:16

Gecondoleerd...

Vandaag belde vriend opeens dat hij alleen was op het werk en geen eten had. Dus ik een lunchpakketje voor hem maken en brengen. Ben toen even blijven kletsen en kijken. Hij is zo sexy als hij werkt!!! Ik ben uiteindelijk 3 uur lang gebleven om naar hem te kijken. En straks komt hij thuis met al zijn sexyheid, ik kan niet wachten!

Freyja 02-02-2012 22:43

Wat voor werk doet hij, Volk? *stelt zich nu voor dat hij heel sexy zit te callcenteren :D*

OT: Jaaa morgen weer *o*

fizzle-fluffy 03-02-2012 00:05

:( Ik wil niet naar bed omdat dat koud en alleen is! Voor het eerst in twee weken alleen slapen... :( bah

Volk 03-02-2012 08:40

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 32324591)
Wat voor werk doet hij, Volk? *stelt zich nu voor dat hij heel sexy zit te callcenteren :D*

OT: Jaaa morgen weer *o*

Hij werkt in een gameszaak:)

Noctiluca 03-02-2012 15:03

Citaat:

Gecondoleerd :( Fijn om te lezen dat je zo veel steun aan hem hebt..

Atelier Madame 03-02-2012 20:39

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 32324866)
Hij werkt in een gameszaak:)

Hihi ik stelde me al voor dat hij als monteur zou werken *een met olie bezweet mannenlichaam wrrraaaaaaaaaaa* :P

@Lizz: gecondoleerd, ook voor je zus. Wel heel fijn dat je zo goed gesteund werd door je vriend.

Dott 03-02-2012 21:06

Ze hebben ook nog een opgezette lympfklier gevonden en daar cellen uit gehaald. voelt zo klote, we weten nu nog niet hoe of wat, en vanuit mn ervaring met dieren worden dingen opeens heel anders als er uitzaaiingen in lympfen zijn..
het is misschien niet mn biologische vader, maar hij heeft wel die rol vervuld vanaf mn 9e.
voel me machteloos en gevoelloos.. bah :'(

Lente 03-02-2012 21:52

Citaat:

ooh wat erg, heel veel sterkte.

ST*R 04-02-2012 09:20

Citaat:

ST*R schreef: (Bericht 32322866)
Soms is het wel lastig dat ik meer wil en hij daar nog niet aan toe is.

Het is toch een groter probleem dan ik gedacht had :( Uitmaken is natuurlijk geen optie, dus ik moet mijn wensen/verwachtingen veranderen. Dan krijgen we dus de relatie die hij wil, maar niet echt die ik wil.. Nouja we moeten daar gewoon een goede midden weg voor vinden. Toen hij hier was wist ik zeker dat we dit wel kunnen samen, maar nu is hij weg en voel ik me kut :(

Dott 04-02-2012 12:14

Pff, ik wil zo graag met hem samen gaan wonen.
Er staan nu ook allemaal leuke huisjes op die we allebei leuk vindne, maar ik kan/mag nu nog gewoon niet reageren.
Ik ben dit hok waar ik woon na een jaar of 4 wel een beetje zat aan het worden :o

Vowel 04-02-2012 12:29

Citaat:

ST*R schreef: (Bericht 32327301)
Het is toch een groter probleem dan ik gedacht had :( Uitmaken is natuurlijk geen optie, dus ik moet mijn wensen/verwachtingen veranderen. Dan krijgen we dus de relatie die hij wil, maar niet echt die ik wil.. Nouja we moeten daar gewoon een goede midden weg voor vinden. Toen hij hier was wist ik zeker dat we dit wel kunnen samen, maar nu is hij weg en voel ik me kut :(

Maar er zit toch maar twee jaar verschil tussen (of drie?)? Wat zijn de dingen die jij wel wil en hij absoluut niet? Welke verwachtingen en wensen heb jij waaraan hij niet wil/kan voldoen? Volgens mij heb ik iets gemist in dit topic. :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.