Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   wie vindt jij geschikt al FB op lifestyle (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=185239)

Bor 13-08-2002 15:44

wie vindt jij geschikt al FB op lifestyle
 
Dit niet naar Feedback verplaatsen a.u.b.!

Daar komen volgens mij zo weinig lifestylers..

Leonoor heb ik amper op lifestyle gezien als FB, wie zou jij graag als actieve FB willen zien hier?

feline 13-08-2002 15:48

CemetarySlut zou een goede zijn, rosi ook ..

Faery 13-08-2002 15:49

Osmano :]

Nigo 13-08-2002 15:49

Feline (y)

Bor 13-08-2002 15:50

rosi

kaleidoscope 13-08-2002 15:51

Dit is toch helemaal niet ter sprake?,Ik bedoel er is toch helemaal geen vraag naar een nieuwe FB ofzo :confused:

Ik ben erg gelukkig met ninnoc en rodina als FB :),Ik denk dat rosi ook een prima Fb zou zijn :)

Bor 13-08-2002 15:52

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Dit is toch helemaal niet ter sprake?,Ik bedoel er is toch helemaal geen vraag naar een nieuwe FB ofzo :confused:

Ik ben erg gelukkig met ninnoc en rodina als FB :),Ik denk dat rosi ook een prima Fb zou zijn :)


ghehe

je$u$ crust 13-08-2002 16:04

sinterklaas... hijs immers een kindervriend,weet alles en is rechtvaardig!

Bor 13-08-2002 16:06

Citaat:

je$u$ crust schreef:
sinterklaas... hijs immers een kindervriend,weet alles en is rechtvaardig!
:rolleyes:

ik vind jou soms echt een kleuter, en dan ook nog eentje zonder humor

gentleman 13-08-2002 16:07

Ik denk Nare Man, alhoewel hij hier word gezien als het 'kak-hoofdfiguur'.

Paranoide 13-08-2002 16:07

rosi zou erg goed zijn als forumbaas, denk ik

maar dit is inderdaad helemaal niet van toepassing, ik vind het wel goed gaan zo.. Hoewel ik Leonoor wel verdacht weinig zie hier.

nare man 13-08-2002 16:09

Citaat:

gentleman schreef:
Ik denk Nare Man, alhoewel hij hier word gezien als het 'kak-hoofdfiguur'.
Valt ondertussen wel mee geloof ik ...

Die fakkel is allang overgenomen door de nieuwe garde zeg maar :)

je$u$ crust 13-08-2002 16:11

Citaat:

Bor schreef:


:rolleyes:

ik vind jou soms echt een kleuter, en dan ook nog eentje zonder humor

tjsa hoop je nu dat ik ervan wakker lig ofozw?je bent hier neit eens lang genoeg om een oordeel over een lid te vellen en toch doe je niet anders.. alleen maar afgeven op anderen in een zielige poging intressant over te komen...

UnUsual 13-08-2002 16:13

Jullie mogen niet eens kiezen :cool:

nare man 13-08-2002 16:14

Citaat:

Bor schreef:
ik vind jou soms echt een kleuter, en dan ook nog eentje zonder humor
Ik kan anders ook niet echt zeggen dat ik jou erg volwassen vind overkomen, het feit dat je 'wie vindt jij' schrijft getuigt ook al niet echt van veel kennis of volwassenheid, nu je het woord toch in de mond neemt...:rolleyes:

gentleman 13-08-2002 16:19

Citaat:

nare man schreef:


Ik kan anders ook niet echt zeggen dat ik jou erg volwassen vind overkomen, het feit dat je 'wie vindt jij' schrijft getuigt ook al niet echt van veel kennis of volwassenheid, nu je het woord toch in de mond neemt...:rolleyes:

Nou, dan lijkt Bor me een uitermate geschikte forumbaas. ;)

kaleidoscope 13-08-2002 16:21

olga stemt voor mij

kaleidoscope 13-08-2002 16:21

dat zeii k dus

olga

Bor 13-08-2002 16:23

Citaat:

nare man schreef:


Ik kan anders ook niet echt zeggen dat ik jou erg volwassen vind overkomen, het feit dat je 'wie vindt jij' schrijft getuigt ook al niet echt van veel kennis of volwassenheid, nu je het woord toch in de mond neemt...:rolleyes:

waar slaat dit op?

je haalt 2 dingen door de war, mijn zogenaamde gebrek aan intelligentie en het geen gevoel voor humor hebben..

met jouw verstandelijk vermogen, zoals je het zelf graag ziet had ik beter van je verwacht.

Kwal

Vinzz 13-08-2002 16:34

Citaat:

Bor schreef:


:rolleyes:

ik vind jou soms echt een kleuter, en dan ook nog eentje zonder humor

dan mankeert er vast wat aan jezelf

Bor 13-08-2002 16:37

Citaat:

Alkahol!K schreef:


dan mankeert vast wat aan jezelf

ja klopt; ik zie niet in dat trieste grapjes leuk zijn :rolleyes:

shanli 13-08-2002 16:38

CemetarySlut zou wel een goede zijn,rosi ook ;)
Nare Man ook

AtHell 13-08-2002 16:39

tegendraads als ik ben, ben ik gewoon tegen een nieuwe forumbaas.

nare man 13-08-2002 16:41

Citaat:

Bor schreef:


waar slaat dit op?

je haalt 2 dingen door de war, mijn zogenaamde gebrek aan intelligentie en het geen gevoel voor humor hebben..

met jouw verstandelijk vermogen, zoals je het zelf graag ziet had ik beter van je verwacht.

Kwal

Dat heeft niks met dingen door elkaar halen te maken, ik kaart gewoon meerdere dingen aan. Ik kan trouwens nog wel even een tijdje doorgaan als ik je echt af zou willen zeiken. Vanaf het moment dat je je hier voor het eerst vertoonde ben je al irritant geweest. Het begon met het zeuren om die bierfoto's van mij, daarna zeuren op andere forummers, waarvan hierboven een goed voorbeeld staat, en ga zo maar even door. Je bent gewoon een irritant ventje wat even moet inbinden, meer kan ik er niet over zeggen. Jij bent hier degene die fout zit, maat.

shanli 13-08-2002 16:41

Citaat:

AtHell schreef:
tegendraads als ik ben, ben ik gewoon tegen een nieuwe forumbaas.
het was ook niet de vraag voor een nieuwe,gewoon wie je een goeie zou vinden ;)

]{ing 13-08-2002 16:55

geeeeeeeeeeeeeen forumbazen :)

Bor 13-08-2002 16:56

Citaat:

nare man schreef:


Dat heeft niks met dingen door elkaar halen te maken, ik kaart gewoon meerdere dingen aan. Ik kan trouwens nog wel even een tijdje doorgaan als ik je echt af zou willen zeiken. Vanaf het moment dat je je hier voor het eerst vertoonde ben je al irritant geweest. Het begon met het zeuren om die bierfoto's van mij, daarna zeuren op andere forummers, waarvan hierboven een goed voorbeeld staat, en ga zo maar even door. Je bent gewoon een irritant ventje wat even moet inbinden, meer kan ik er niet over zeggen. Jij bent hier degene die fout zit, maat.

ik ben iets te recht voor mn raap, maar zoals menige forummer hier de wereld zit te verbloemen vind ik ronduit slecht..

Beetje opschudding kan toch geen kwaad :D

kaleidoscope 13-08-2002 16:57

Citaat:

]{ing schreef:
geeeeeeeeeeeeeen forumbazen :)

yeAh mAn TotAl anarchyyyyyyyyyyyyyyyYYYYY

Diana's~Acolyte 13-08-2002 16:58

rosi, the exploding boy

funest 13-08-2002 17:05

nare man

ellelange posts waar je vaak niet de moeite voor neemt om ze te lezen, maar als je dan keer die moeite neemt dan blijkt ie ook nog es een punt te hebben (soms)...
typisch een moderator

Black Sugar 13-08-2002 17:11

Ik stem op mezelf :o
En op Olga.

het dappere meisje 13-08-2002 17:13

Italianboy!!!!!

omdat ie zo lekker kan koken :o

halve banaan 13-08-2002 17:14

Niemand hier. Heb je wel eens naar de reacties gekeken?! Niemand is hier echt objectief, en vooral op dit forum hoort een forumbaas dat te zijn.

AtHell 13-08-2002 17:15

Citaat:

shanli schreef:


het was ook niet de vraag voor een nieuwe,gewoon wie je een goeie zou vinden ;)

sssssst verpest mijn tegendraadse actie nou eens niet

Bor 13-08-2002 17:16

Citaat:

halve banaan schreef:
Niemand hier. Heb je wel eens naar de reacties gekeken?! Niemand is hier echt objectief, en vooral op dit forum hoort een forumbaas dat te zijn.
alsof je de lopende wet moet zijn als je hier bent..

als er een mening wordt gevraagd ben je nou eenmaal subjectief. Je kan wel gaan zeggen dit is fout en dat is fout, maar dat is nou eenmaal niet leuk..

het moet iemand zijn die goed kan relativeren..

Paranoide 13-08-2002 17:16

Citaat:

AtHell schreef:


sssssst verpest mijn tegendraadse actie nou eens niet

roooy! delete eens iets uit je inbox, ik kan je niet mailen :/
(heb ik wel't goede mailadres? fifteen_years_of_hell@hotmail.com, toch? *gna* ik ben lekker vertrouwelijke informatie aan het weggeven :D)

Black Sugar 13-08-2002 17:16

Citaat:

halve banaan schreef:
Niemand hier. Heb je wel eens naar de reacties gekeken?! Niemand is hier echt objectief, en vooral op dit forum hoort een forumbaas dat te zijn.
:o wat bedoel je met dat niemand objectief is? (snapt het woord in deze context niet zo)

Triloxigen 13-08-2002 17:21

McLaren for President!!!

halve banaan 13-08-2002 17:23

Citaat:

Black Sugar schreef:

:o wat bedoel je met dat niemand objectief is? (snapt het woord in deze context niet zo)

Er zijn hier vaak onderwerpen over kleding/leefstijlen/eetstijlen etc. Iedereen die post denkt vanuit zijn eigen "hokje" hoe je het ook went of keert.

Een forumbaas wordt hieroor ook beinvloed...en heeft als taak alles netjes te laten verlopen niet teveel onderwerpen die dat "hokje" tevreden stemmen en niet al te veel onderwerpen die dat andere "hokje" tevreden stellen. Hij/zij moet voor balans zorgen. Dat lukt gewoon niet...hoe vaak loopt het op dit forum niet op "ruzie" uit. Iedereen denkt vanuit zijn/haar "hokje". Een forumbaas trekt dus partij.

Lekker vage uitleg :D

halve banaan 13-08-2002 17:27

P.s.

Blader deze draad eens door...kom je al wat ruzie tegen. Wie is dus een geschikte forumbaas?!

Black Sugar 13-08-2002 17:27

Citaat:

halve banaan schreef:


Er zijn hier vaak onderwerpen over kleding/leefstijlen/eetstijlen etc. Iedereen die post denkt vanuit zijn eigen "hokje" hoe je het ook went of keert.

Een forumbaas wordt hieroor ook beinvloed...en heeft als taak alles netjes te laten verlopen niet teveel onderwerpen die dat "hokje" tevreden stemmen en niet al te veel onderwerpen die dat andere "hokje" tevreden stellen. Hij/zij moet voor balans zorgen. Dat lukt gewoon niet...hoe vaak loopt het op dit forum niet op "ruzie" uit. Iedereen denkt vanuit zijn/haar "hokje". Een forumbaas trekt dus partij.

Lekker vage uitleg :D

Ow......

Dan vind ik mezelf een goede forumbaas...... ik geloof toch echt dat ik nooit vanuit mijn hokje post. En een ruzie heefd nog nooit aan mij gelegen, en heb er ook nooit aan bijgedragen.

En ik denk dat ik niet de enige ben, dat kan toch haast niet?

Bor 13-08-2002 17:29

Citaat:

McLaren schreef:
McLaren for President!!!

enkeltje Washington voor Mclariekoek graag

Bor 13-08-2002 17:30

Citaat:

Black Sugar schreef:

Ow......

Dan vind ik mezelf een goede forumbaas...... ik geloof toch echt dat ik nooit vanuit mijn hokje post. En een ruzie heefd nog nooit aan mij gelegen, en heb er ook nooit aan bijgedragen.

En ik denk dat ik niet de enige ben, dat kan toch haast niet?

ik vind juist dat je wel ruzies mag hebben gehad als aanstaand FB, waarom moet je een heilig boontje kiezen? :confused: Als diegene maar niet doordraaft in zijn of haar ideeën, dan is alles ok..

Toch?

halve banaan 13-08-2002 17:31

Citaat:

Black Sugar schreef:

Ow......

Dan vind ik mezelf een goede forumbaas...... ik geloof toch echt dat ik nooit vanuit mijn hokje post. En een ruzie heefd nog nooit aan mij gelegen, en heb er ook nooit aan bijgedragen.

En ik denk dat ik niet de enige ben, dat kan toch haast niet?

Dan ga ik jou eens goed volgen...

Black Sugar 13-08-2002 17:32

Citaat:

Bor schreef:


ik vind juist dat je wel ruzies mag hebben gehad als aanstaand FB, waarom moet je een heilig boontje kiezen? :confused: Als diegene maar niet doordraaft in zijn of haar ideeën, dan is alles ok..

Toch?

Nu beweer je dat ik een heilig boontje ben omdat ik geen ruzies heb gehad :confused:

Ik zeg namelijk niet dat je geen ruzie mag hebben gehad als fb. Ik zeg alleen dat ik dat nooit heb gehad.

halve banaan 13-08-2002 17:33

Citaat:

Bor schreef:


ik vind juist dat je wel ruzies mag hebben gehad als aanstaand FB, waarom moet je een heilig boontje kiezen? :confused: Als diegene maar niet doordraaft in zijn of haar ideeën, dan is alles ok..

Toch?

Als je als forumbaas ruzie maakt trek je partij. En dat mag dus niet.

Bor 13-08-2002 17:34

Citaat:



Dan vind ik mezelf een goede forumbaas...... ik geloof toch echt dat ik nooit vanuit mijn hokje post. En een ruzie heefd nog nooit aan mij gelegen, en heb er ook nooit aan bijgedragen.


hoe wil je jezelf dan noemen, de duivel ;)

Bor 13-08-2002 17:35

Citaat:

halve banaan schreef:


Als je als forumbaas ruzie maakt trek je partij. En dat mag dus niet.

zolang je partij trekt voor jezelf en je eigen standpunt verdedigt is er niks aan de hand.

Ben eten :p

halve banaan 13-08-2002 17:38

Citaat:

Bor schreef:


zolang je partij trekt voor jezelf en je eigen standpunt verdedigt is er niks aan de hand.

Ben eten :p

Mee eens.

Eetse.

Black Sugar 13-08-2002 18:03

Citaat:

Bor schreef:


zolang je partij trekt voor jezelf en je eigen standpunt verdedigt is er niks aan de hand.

Ben eten :p

Word het dan niet al gauw zelfverdediging of discusseren?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.