![]() |
Scheren of niet scheren??
Wat vind jij zelf mooier, of voor de jongens onder ons: wat vind je mooier bij een meisje, als ze al haar schaamhaar wegscheert, een streepje haar overlaat of er bijna niets aan doet en het gewoon "natuurlijk" houdt?
Ik heb me gisteren voor het eerst helemaal kaal laten scheren door mijn vriend en ik moet zeggen, ben er heel tevreden mee. We hebben het met een ladyshave gedaan om wondjes te voorkomen en ik heb ook helemaal geen jeuk :) . |
streepje...
|
Citaat:
|
'k vind 't kaal toch mooier :) vind me vriend ook geloof ik...
|
Hangt er vanaf... volgens mij zijn er jongens die het ook totaal niet kan schelen, of jongens die net helemaal niet op een streepje of kaal vallen. Mijn vriend heeft het bijvoorbeeld absoluut niet graag kaal! Ik scheer het dus enkel aan de randjes wat bij, zodat het niet komt piepen in m'n badpak.
|
Citaat:
|
Vind kaal het lekkerst tijdens de sex, maar een streepje staat mooier.
|
Streepje!
|
Ik vind kaal nog steeds erg kleine-meisjes-achtig.. toch scheer ik af en toe alles dr helemaal af. En daarna laat ik meestal weer een streepje groeien (randen dus steeds bijwerken) tot ik t weer zat ben :)
|
streepjuhhhhh :)
|
Kaal hou ik niet van, en streepje is veel werk... het resultaat bij mij is dus een wildgroei, van tijd tot stond bijgewerkt als het badpak moet bovengehaald worden :) Vriend vindt het ok zo, dus waarom veranderen?
|
lijntje
|
Een stoppelbaardje daar beneden vind ik wel okee. 't Is niet te lang en niet te kort. :D
Ripper |
Ehm , ik vind het wel best als het er maar vezordg uitziet , meestal helemaal kaal dus , zelf doe ik het ook dus :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |