![]() |
Het nieuwe fototopic!
Omdat we niet zonder kunnen!
Ik ging uit eten op mijn verjaardag en voor de verandering lukte het nu wel een foto te maken waarop te zien was dat ik er mooi uit zag. Ja, dat mag ik heus wel zeggen van mezelf :D http://img.photobucket.com/albums/v1...h/9f7b70d4.jpg Ik zal morgen eens een foto van mijn leuke vriendje zoeken trouwens (y) |
Stefenootje is heet (y)
|
|
Jij doerak!
|
Citaat:
|
|
McKauw, maak die eerste foto eens wat kleiner!
|
|
Citaat:
|
Zaterdag even een fotoshoot gedaan, werken bij een modellenbureau is leuk! De fotograaf had even tijd tussendoor.
Spoiler
En mijn vriendje mocht ook mee natuurlijk.
Spoiler
*O* |
Fizzle, spoiler/verkleinen? :o
|
Bij mij zijn ze meteen klein..? Maargoed, hier een spoiler!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind je vriendje op die foto's wel helemaal in het niet vallen naast jou (en je borsten :o). |
Dankjewel!
En, klopt, maar hij heeft ook flink wat solo-foto's gekregen en daar valt hij natuurlijk niet in het niet aangezien alleen hij erop staat. (y) |
Toffe foto's! :bloos: Had je me heel anders voorgesteld :p.
|
Citaat:
:o owja, kan je oog niet vinden op de negatieven.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mooie stijlvolle fotos hoor :)
en ik moet inderdaad zeggen, die twee bergen zijn niet te missen :p |
Dankjewel! En, bergen? Het is gewoon in een studio hoor. :o
|
Hij bedoelt je borsten, fizzle.
|
Citaat:
|
Bergen is niet echt een sexy benaming voor borsten :o.
|
haha ok daar heb je gelijk in :)
|
Spoiler
Afgelopen zomer in Noorwegen, toen ik nog lang haar had :o. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar leuke foto! En fizzle heeft ook leuke foto's! Alleen snap ik niet waarom je bij de tweede je handen hoger houdt dan het ding eronder? Je leunt niet met je hoofd op je handen, niet met je handen op wat er ook aan roods te zien is, en eigenlijk zweven je handen in de lucht in een 'hey dit ligt comfortabel!'-positie die ik er helemaal niet comfortabel (maar eerder vermoeiend) uit vind zien. Dus: waarom houd je je handen zo? :O Zit daar een diepere reden achter? Of ligt het stiekem wel lekker maar mis ik dat? |
Citaat:
Dankje :) |
Citaat:
En dat met die handen, dat was een beetje een miscommunicatie tussen de fotograaf en mij. Hij zei dat hij de stoel niet op de foto ging zetten, dus ik dacht dat alleen de bovenkant van mijn handen erop kwam. |
|
Leuke foto! Waar is ie genomen, het lijkt niet op Nederland iig.
|
Citaat:
|
Zo zag ik er vijf minuten geleden uit.
http://oi44.tinypic.com/2mesfv4.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
kraag, capuchon, alles.
|
Citaat:
|
:d (Y) Ik kan alleen Sherlocks liefdestip niet lezen :(
|
"ik fietste een keer twintig kilometer om een meisje op te halen. ze had een lekke band en belde me. ik was haar prins op de witte fiets"
|
:d Nou, die Jasper!
|
Dat had hij verzonnen.
|
Jullie zijn allemaal sexy, maar ik win het van jullie:
Spoiler
|
Citaat:
|
Kweet niet Trimm, dat meisje met die porseleinblanke huid achter je is ook wel <3. Vooral haar gezicht!
|
goede pokerface
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |