![]() |
De slag bij Saaipoort #1600
:cool:
|
toffe titel (y)
|
:D Mij was nog niet opgevallen dat we op de 1600 afstevenden :eek:
|
Ik zat er ook al een tijdje op te azen, ivm het topicnummer :bloos:
|
Rijk word ik toch wel, Schrödinger. Ik kwijn namelijk niet weg in een laboratorium ;)
|
@Sigmund: Vrij lang geleden :D(Y)
@de discussie: Eigenlijk is het onnozel om op deze manier hierover te discussiëren. Het is zo'n complex iets met zóveel facetten, mitsen, maren, tenzij's, klokken, klepels, haken, ogen, technologie, ethiek, und so weiter, und so weiter. Misschien is het een beter idee als iedereen zijn/haar mening in een epistel verwerkt van tenminste 4k woorden of zo. Dan heb je tenminste een beetje een volledig beeld van wat iemand nou precies vindt en vooral: waarom. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder is het natuurlijk gewoon logica, lijkt me. Consumenten zijn niet terug de winkels in te jagen, omdat downloaden zo ontzettend handig is. Wat je dan moet doen is iets hebben wat even handig is (aangezien torrents toch nog enige inspanning vergen), en tegen een redelijke prijs. Zo kan ik op mijn tv films huren voor 48 uur. Dat doe ik liever dan de laptop van mijn zusje aansluiten op de tv, kloten met het geluid, de film downloaden, ondertitels zoeken, er achter komen dat de ondertitels verkeerd zijn, en dan pas kunnen kijken. |
Citaat:
|
@Noedel: Ik bedoelde met delen dat kunstenaars/artiesten de behoefte hebben om iets creatiefs te maken/doen en daar bovendien een publiek voor willen. Geld ermee verdienen is leuk, maar dat is niet de reden waarom je dat creatieve doet, en als je er geen geld mee zou verdienen, dan zou je het alsnog doen, want die behoefte blíjft.
|
Het volgende topic wordt dan Eerste opvoering van Saaispeares Hamlet #1601 ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar een klein bedrag heb ik wel over voor een goed album. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Volgensmij bestaat er trouwens al iets als een bibliotheek voor e-books. Je kunt met dingen als iTunes en netflix ook al films huren voor een paar dagen, dus met boeken kan het vast ook.
|
Oei, een grote discussie over iets heel moeilijks.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de meeste e-books moet je kopen via je computer, dus daar heb je het iTunes-equivalent van die specifieke reader sowieso al voor nodig. |
Ohhh, daar! Dat wist ik, ja.
Den Bosch is sowieso een prachtige stad. <3 Ik ontdekte er elke week wel een nieuwe gevel, of gangetje, of beeld dat in een gebouw zat... Het is ook een van de weinige steden die van regen niet lelijker, maar van zon wel mooier wordt. Ik houd zo kapot veel van Den Bosch. |
Citaat:
|
Maargoed, bijna alle steden hebben 'verborgen' plekjes. Relatief smalle straten in combinatie met relatief hoge panden verbergen nog al snel het een en ander.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hij heeft een supergaaf huis, met balken in zijn woonkamer waar je in kunt klimmen, en een geheim chill-kamertje met dakraam enzo. |
Citaat:
|
Overigens is Den Bosch zodra je buiten het centrum bent één grote, saaie, woonwijk waar niks te doen is.
|
Ik sprak vorige maand voor het eerst een Brabander, en hij was heel gezellig (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zijn e-booksreaders sowieso niet wat achterhaald, nu iedere tablet een e-book functie heeft?
|
@Sigmund: technologisch lijkt me dat niet zo'n probleem, hoor. Het is vast met de huidige technologie wel mogelijk om op een iPad of Andriod-tablet een app te maken die wel pdf-jes laat zien, maar je niet toestaat ze op te slaan.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ken buiten het forum geloof ik bijna niemand die niet Brabants of Russisch is. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je voegt dan aan je app een optie toe om de e-book te kopen, en voila. |
Batterijleven. :d Dat klinkt net of de leefomstandigheden voor batterijen heel verschillend en mensen daarom uit medeleven met hun batterijen een e-reader aan zouden schaffen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |