![]() |
Wat vind je leuk, terwijl het eigenlijk heel irritant is?
Creationisten. Ik vind het dolkomisch om te zien wat voor mooie argumenten ze bedenken, ook al is het natuurlijk hemeltergend dat ze daadwerkelijk denken dat het meer dan een vagina op Diederik slaat.
Welke irritante dingen vind jij leuk? |
PRATEN MET VEEL HOOFDLETTERS EN HEEL VEEL :D:D:D:D:D:D:D:D:d:D's.
|
Amerikanen die over politiek discussiëren.
|
Oh en de oneindige stroom grapjes van de TS. :D
<3 |
Autobestuurders die de aandacht willen van hun bijrijders en daardoor woest gaan slingeren.
|
Ha! Veel beter topic!
Met mijn nagels ritmes tikken op tafels en andere harde oppervlakken. |
Citaat:
enorm gepassioneerd meezingen bij bohemian rhapsody :o |
vrouwen
|
Als ik iets leuk vind is het natuurlijk niet irritant.
|
"Wat vind jij leuk wat de meeste andere mensen juist irritant vinden?"
|
Winnen.
|
Eigenlijk is dit een verkapt Guilty Pleasures topic, dus ik heb die andere maar even gauw volgepost.
Ik hou stiekem van hele flauwe woordgrapjes en slechte liedjes zingen die te maken hebben met een situatie waar over gesproken wordt. Zo ga ik altijd automatisch 'ice ice baby' zingen als ik op 't werk ergens ijs in moet gooien, of Madonna's 'Holiday' als ik vertel dat ik een week vakantie heb. :o |
Extra langzaam lopen in drukke menigtes of met haastige mensen rond me.
|
Als ik dronken ben op feestjes spoor ik mensen weleens aan puberale dingen te doen waar ik als ik nuchter was geïrriteerd naar zou kijken.
|
herkenbaar.
|
Abba!
De outfits <3 De dansjes <3 Het lijzige geplayback <3 vooral Frida houdt er soms gewoon even mee op omdat ze geen zin meer heeft DE OUTFITS <3 |
Citaat:
|
Goeie dansjes wel, ik dans nog energieker dan dat. :D
|
Ergens veel te vroeg zijn of zelfs helemaal voor niks gaan. Ik denk nooit: ik kon nu nog slapen, want ik heb het opstaan al achter de rug.
Bijna blut zijn. |
Oh en superdupermegatelaat zijn waardoor ik dikke stress heb en heel productief en Slim ben en het tegen verwachtingen toch haal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |