![]() |
krijg geen stijve
als ik mijn vriendin vinger en ze komt klaar dan raak ik erg opgewonden, maar als ze dan mij doet dan is hij wel groot, maar niet helemaal stijf. hoe kan dit ? ik vind mijn vriendin erg geil en ik ben nog steeds heel erg verliefd op haar. iemand tips ?
|
Dat weet jij beter dan ons. Is ze hopeloos onervaren?
|
spanning? angst dat er iemand binnenkomt? het is ook gewoon mogelijk
dat er gwn niet genoeg bloed door kan stromen om welke redenen dan ook niet over ex vriendin heen? veel mogelijkheden |
Citaat:
|
Begin je wijsheid over te brengen op haar en zie problemen van slapheid verdwijnen als sneeuw voor de zon.
|
Citaat:
|
Nou ja, je zou kunnen zeggen 'hé, misschien kun je het iets meer zo en zo proberen!'
Zij heeft geen piemel en je kunt óók niet van haar verwachten dat ze voor jou kan voelen of überhaupt in de buurt komt van jouw ervaring met je piemel. Net zomin zul jij meteen perfect kunnen vingeren, en dan kan ze jou ook tips geven. Misschien kun je er ook wel om vragen, zodat ze niet het gevoel heeft dat alleen zij beter 'moet' worden (omdat jij dat aangeeft) maar dat je ook zelf openstaat voor verbetering? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik weer iets om naartoe te leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb onlangs mijn vriend voor de eerste keer afgetrokken en
hij heeft me ook gecorrigeerd :D dat is helemaal niet erg, want toen heb ik hem heerlijk kunnen verwennen en is hij klaargekomen ^ ^ wees dus vooral niet bang het haar te "leren" succes! |
En lukt het zonder haar wel? het is wss de spanning
|
Misschien werkt een zak
|
oeps, ik heb een beetje gebumpt
|
wat een leuk onderwerp :$
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |